geplaatst door: Dudemeister
Hallo allen,

Sinds vorige week werkt mijn Apple ID niet meer, geen idee waarom, ik kan opeens niet meer inloggen. Ik heb vervolgens mijn wachtwoord laten resetten via de email-verificatie, maar ik ontvang geen enkele email van Apple? Ik heb het meerdere malen geprobeerd.

Een nieuw ID aanmaken is ook geen optie - er bestaat al een ID onder dit email-adres.

Iemand een idee hoe dit aan te pakken?

Met vriendelijke groet,
Dudemeister.

geplaatst door: FanBoy
Zit ie niet in de spambox??
-= If you ain't got nothing nice to say, then don't say nothing at all =-
geplaatst door: Dudemeister
Nee, helaas!  :confused:
geplaatst door: paulusch
Heb je inmiddels een nieuw emailadres gebruikt/gemaakt/gekregen dat niet bekend is bij AppleID?
geplaatst door: Dudemeister
Ik heb zonet een nieuw apple ID aangemaakt (met een ander email-adres). Vervolgens via Settings --> Store heb ik de nieuwe ID op de iPhone ingesteld (en ook in iTunes aangepast).

Bij de updates (apps) staat echter nog gewoon mijn oude ID. Ik heb opnieuw opgestart, maar ook dan staat daar nog steeds het oude email-adres...

Any ideas?  :music:

geplaatst door: paulusch
En dat oude emailadres werkt ook nog steeds?
geplaatst door: Dudemeister
Volgens Apple is dat een bestaand email-adres/ID, maar ik krijg geen email wanneer ik om een nieuw wachtwoord vraag  :confused:
geplaatst door: Dudemeister
Kijk, mijn  nieuwe ID is aangemaakt en ingesteld in de Store settings:


http://i140.photobucket.com/albums/r21/fvflakkee/iPhone_00.jpg

Wachtwoord opnieuw opvragen via e-mail - geen e-mail ontvangen


Maar, wanneer ik apps wil updaten, staat daar nog steeds het oude adres:


http://i140.photobucket.com/albums/r21/fvflakkee/iPhone_01.jpg

Wachtwoord opnieuw opvragen via e-mail - geen e-mail ontvangen