geplaatst door: MacWalker
Sinds twee weken enkele Eve Energy stopcontacten (Thread) in gebruik genomen en vastgesteld dat bij het openen van Woning of Home de verbinding vaak korte tijd onderbroken is waarbij de app aangeeft dat 1 of meer stopcontacten "Updating" zijn.

Dit hersteld vaak vanzelf na 20-30 sec, echter is niet erg handig. Heeft iemand een idee wat dit veroorzaakt en hoe dit kan worden verbeterd? Op mijn vragen aan Eve Support heb ik nog geen reactie gekregen...
Mac Studio 2023 / Mac mini 2018i5 / MacBook Air 11" / iPad-mini / iPhone 12 / PowerMac 7100 / Quadra 840 / Quadra 800 / Quadra 700 / Apple LC475 / Apple Classic II / Apple SE30 / Apple 512K (1985)
geplaatst door: anraadts
Volgens mij is dit normaal, tenminste, ik zie hetzelfde (met HomeKit devices van verschillende fabrikanten).

Heb wel het gevoel dat ik sinds iOS 15 minder lang hoef te wachten voordat dat 'updating' voorbij is.