Het blijft toch geregeld een grote ellende bij telecom serviceproviders.
Ik ben al een maand bezig mijn laatset gesprekskosten in te zien bij Telfort.
Ik kom gewoon niet binnen. Na twee klachten hierover (via zo'n ellendig
webformulier) kreeg ik twee keer een brief met mijn wachtwoorden toege-
stuurd, terwijl ik telkens had geschreven dat ik mijn wachtwoorden niet
kwijt was! In een antwoord per e-mail schreven ze dat ik mijn in de brief
vermelde
customercode en ww moest invoeren. Maar in de brief staan
mijn
klantcode en
gebruikersnaam. Op de vermelde webpagina
wordt alleen gevraagd om de
gebruikersnaam en ww. Na wat geprobeer
bleek dat ik daar toch de
klantcode moest invullen. Hiermee kon ik mijn
facturen inzien (maar dat kon ik al). Als ik op de link
Gesprekskosten klikte
moest ik weer
Gebruikersnaam invullen (waarom? Dat had ik toch net gedaan?)
waarna doodleuk de mededeling kwam dat de combinatie
Gebruikersnaam en
wachtwoord bij hun niet bekend was.
Wéér een webformuliertje ingevuld, en nou komt het, waarop ik dit als antwoord
mocht ontvangen:
Ik heb het voor u nagekeken, omdat uw abonnement beeindigd is op 13 Mei is het
niet meer mogelijk om uw gesprekskosten te bekijken. Dat kan nog drie weken na
beeinidgen van het contract. Het is voor ons ook niet mogelijk om uw informatie
nog te zien.1. ik was al weken geleden begonnen met proberen
2. op 2 en 3 juni ook nog geprobeerd, dat is net binnen die 3 weken
3. ik geloof er geen barst van dat ze die data zo gauw weggooien
Verschrikkelijk, dat is toch van de pot gerukt, om gek van te worden.