iMakker om 13:14, 22-08-2007Man man wat kunnen ze daar zagen zeg!Zou ik een anorexie patiënt zijn, ik zou me beledigd voelen omdat ik geacht wordt zo stom te zijn dat ik verschil niet kan uitmaken tussen een slogan voor een computer of en een echte belediging.
iMakker om 13:14, 22-08-2007Zou ik een anorexie patiënt zijn, ik zou me beledigd voelen omdat ik geacht wordt zo stom te zijn dat ik verschil niet kan uitmaken tussen een slogan voor een computer of en een echte belediging.
Peter Villevoye om 22:22, 22-08-2007"You can never be too careful..."
Hildo om 16:46, 22-08-2007 De gedupeerden van die Turkse reisbureaus die deze maand failliet gingen tegen Microsoft vanwege de slogan "Where do you want to go today ?".....;De fundamentalisten in de VS die voor sexuele abstinentie pleiten tegen Nokia vanwege de leus "Connecting people";De belangenvereniging van dwergen tegen Albert Heijn omdat die "Op de kleintjes past";Verenigingen van psychiatrisch patienten tegen de MediaMarkt i.v.m. de kreet: "Ik ben toch niet gek?! ";De Bond van Alleenstaanden tegen de Rabobank vanwege de campagne:"You never walk alone";Mensen met een minderwaardigheidscomplex tegen L'Oreal vanwege de kreet:"Omdat ik het waard ben".En ga zo nog maar even door...... .
Godfather om 13:17, 27-08-2007Allereerst zeg ik dat ik de ophef pure onzin vind, veel redenen worden voor deze post al genoemd.Je kan het jammer vinden dat mensen altijd zo vaak dingen op zichzelf betrekken en/of zich niet goed kunnen verplaatsen in een andere groep dan de massa, ik vind het jammer dat er altijd mensen zijn die het juist nodig achten altijd jezelf maar in iedere doelgroep te verplaatsen om te kunnen communiceren en zo lekker 'correct' bezig zijn. Maar dat loop ik dan toch ook niet te verkondigen?
Think Different was van een andere orde en wildedie kleine groep loyale Mac-gebruikers aanspreken,wat perfect lukte - 't klinkt nog steeds als een gebed...En het sloeg bij deze slogan juist bewust op de mensvanwege de machine waarmee hij/zij/men werkte.