Wat me opvalt aan deze discussie, naast de bijdragen van Sluisje, (die ik onderschrijf), is de opvallende afwezigheid van de TS in de bijdragen.Het lijkt erop dat die vanaf het vakantie-adres een knuppel in het hoenderhok gegooid heeft en daarna weer in de zon is gaan zitten Of wellicht wat foto’s is gaan maken.
@nnsa:Je hebt gelijk met je conclusie.Maar wat is nou drie jaar? Of vijf jaar gerekend vanaf 2016 voor mijn part.De lobbyclubs hebben veel macht, veel meer dan de consument.En die consument vind het vaak ook maar “gedoe”.Ik verwees naar de regering omdat daar de vrije markt aanbeden wordt.
Ik doe even een Flixje.
Ik ben ervan overtuigd dat Apple inzet in privacy & veiligheid, in mijn belang, zodat zij een unique selling point hebben. Dat blijkt bv uit de implementatie van App Tracking Transparency. En inderdaad, Google en aanverwante bedrijven beschuldigen Apple daarmee van schending van een 'level playing field'. Nou, graag dan, die 'schending' ten koste van Google, Facebook, Amazon, etc.
geblokkeerd
Ziegler, Verstager zegt dus dat jouw privacy en jouw online veiligheid minder belangrijk is dan de belangen van Spotify en co. Hoe is dat dan in het belang van de consument?? Ik gebruik spotify graag en gebruik apple music niet en heb nog nooit ervaren dat er blokkades zijn om dat zo te doen. het " probleem" van spotify, en Epic etc is dat zij niet willen betalen aan Apple voor het gebruik van de infrastructuur (app store) en jou als consument liever hun product direct verkopen om die kosten te besparen.
Dus is dit statement vooral bedoeld om de druk op de ketel te houden?
En waar zit dat 'gebrek aan competition' dan in?