Apple klant = tevreden klant!
1 december 2010 - 14:33   
geplaatst door: Flix
Toch wel een aardige onderzoek (enquête) vanuit 'onverdachte bron', namelijk PCWorld over de beste technische ondersteuning en service.
En Apple steekt er met kop en schouder bovenuit!

Lees: The Tech Brands You Can Trust

Apple klant = tevreden klant!
1 december 2010 - 14:38    reactie #1
geplaatst door: Rutger
Dell scoort heel slecht terwijl ik daar altijd over hoor dat die zo'n goede service zouden hebben, niet dus.
MacBook Pro (16-inch, 2021) | iPhone 15 Pro Max | Apple Watch Ultra | iPad Pro 12.9-inch (5th generation) (Wi-Fi + Cellular) | Apple TV 4K (3rd generation)
Apple klant = tevreden klant!
1 december 2010 - 15:04    reactie #2
geplaatst door: Brinky
Mijn 'enige' ervaring met Dell was zeer positief. LCD scherm haperde, binnen een dag werd de defecte opgehaald en een nieuwe geleverd. De Apple ervaringen zijn minder positief.

Daarnaast dit betreft natuurlijk een Amerikaans onderzoek.

Apple klant = tevreden klant!
1 december 2010 - 15:07    reactie #3
geplaatst door: Pieterr
@Rutger: You get what you pay for.

Citaat

Interestingly, the perennial grumblings of Dell and HP customers haven't adversely impacted either company's bottom line. The assumption may be that because Dell and HP sell PCs at low margins in a tough market, they must minimize spending on support operations; yet HP's and Dell's revenue numbers from sales of PCs remain enviable.

@Brinky: Eens. Vanuit het werk heb ik veel met Dell te maken (gehad), en eigenlijk nooit problemen met de service. De situatie in NL kan zeker anders zijn dan in de US.

"One experiment is worth a thousand expert opinions."
Apple klant = tevreden klant!
3 december 2010 - 16:02    reactie #4
geplaatst door: markof
Leuk om te lezen maar niet meer dan dat. :reading:
Andermaal wordt bewezen dat gemiddeld genomen(maar dat wisten wij al natuurlijk) Apple produkten een goede kwaliteit hebben en hun geld en meerwaarde meer dan waard zijn. :sneaky2: