Maar verder een prettige ontwikkeling, misschien niet voor Apple, maar zeker wel voor het schoonhouden van de diverse Apple gerelateerde forums van breezer en msn taal!
Ik zie op mijn school nog niemand met een BB en wel meerdere iPhones.Puur om de handigheid, app store en het feit dat het ook al een iPod is.
iPhone app: Ping!Ping!
(Bewerkt door Paul Sondervan om 11:59, 14-04-2010)
Op veel scholen is de iPod touch erg populair dus lijkt het meook logisch dat de iPhone populair zou kunnen zijn.
Blender om 12:17, 14-04-2010We hebben het hier over één school in Adam Oud Zuiddat is een lekkere grote doelgroep voor Apple.Op veel scholen is de iPod touch erg populair dus lijkt het meook logisch dat de iPhone populair zou kunnen zijn.
Dat laatste weet ik niet zo zeker..
Veel mensen kennen wel de iPod maar leggen daarbij geen link met Apple.De iPod is gewoon een begrip geworden onder de mp3 spelers en zijn overal tekoop. Veel mensen weten ook niet dat er iets anders is dan Windows XP, Vista en Seven. Ze weten wel dat Windows gemaakt is door Microsoft en ze weten dat Microsoft van die rijke meneer is maar verder verdiepen ze zich niet in het bedrijf wat ze nog meer doen. Kijk naar jezelf, als je een Phillips scheerapparaat koopt ga jij je niet verdiepen wat Philips nog meer voor een producten maakt.Daar is reclame voor nodig.
Pas als iemand een iPod heeft en hij komt in contact met de iPhone (reclame , vrienden) dan pas zal hij zien dat het van een merk is dat Apple heet.
Denk ik..
Het zijn juist dat soort ondersteunende berichten via massacommunicatie die dit bewustzijn voeden. Ik geloof eerlijk gezegd niet dat Nederlanders zich inmiddels niet bewust zijn van het merk 'Apple', als ze ook een iPod of iPhone hebben. Natuurlijk zijn die er wel, maar grosso modo weet men toch wel dat 't apparaatje van 'Apple' afkomstig is. Dat ze niet weten waar Cupertino ligt, vergeven we ze maar...
[ Ger ][/news]
DNA om 14:02, 14-04-2010CitaatBlender om 12:17, 14-04-2010We hebben het hier over één school in Adam Oud Zuiddat is een lekkere grote doelgroep voor Apple.Op veel scholen is de iPod touch erg populair dus lijkt het meook logisch dat de iPhone populair zou kunnen zijn.Pas als iemand een iPod heeft en hij komt in contact met de iPhone (reclame , vrienden) dan pas zal hij zien dat het van een merk is dat Apple heet.
Probleem is dan dat Apple in Nederland (Europa?) haast nooit aan reclame doet.
Mensen hebben meestal drie prikkels nodig om eenidee in hun hoofd te fixeren (goed- of kwaadschiks),patronen te zien of er een mening over te vormen.
Zoiets als: "De nieuwe Volkswagen Golf komt een maand later bij de dealers wegens groot verkoopsucces in Duitsland."
(Bewerkt door sundance om 19:58, 14-04-2010)
http://www.rtl.nl/components/actueel/rtlnieuws/miMedia/2010/week15/Wed17.ipad_op_school.xml
Voordelen van de BlackBerry zijn ook dat je niet aan T-Mobile vastzit, en daarmee het slechte netwerk en de beperkte iPhone abonnementen en je het toestel gratis krijgt i.p.v. er 99 euro voor te moeten betalen. Als je bijvoorbeeld 800 sms-jes verstuurd en maar een uur per maand belt, dan zijn de iPhone abonnementen verre van interessant.
Wat zegt dit? Geen zak, maar wilde het toch ff melden
Het wordt echter weer interessant, als we zien hoe dezelichting smartphone-kopers na die periode gaat handelen:blijven ze bij hun BB's e.d. of toch liever een iPhone?
Heb je wel eens naar een BB gekeken? Heel andere interface dan de iPhone, altijd al gehad en die kids kunnen er razendsnel mee typen enzo....die geven geen zak om Exchange push mail of 100den apps, die willen gewoon sms-en en msn-en en pingen....
BB was er al voor de iPhone en heeft een groot marktaandeel dat groeit, dus echt slecht doen ze het niet.
Niet iedereen wil alleen maar Apple spul...
Dat ik vervolgens mijn hoop uitspreek dat ze later(na hun abo-periode) misschien liever een iPhonegaan kiezen, is hier ook geen kwalijke uitspraak.
BB doet 't ook helemaal niet slecht. En ik kan bestermee leven als niet iedereen een Apple-ding kiest.Apple maakt al 30 jaar producten voor de mensendie voor hun producten willen kiezen (en betalen).Apple is niet per definitie uit op marktdominantie.Dat 't daar af en toe wel op lijkt, is verheugend.
Overigens zag ik vanmiddag nog iemand naast mein de trein met zijn BB door tig instellingen dralenom rare bestandjes in rare directories te openen.Ik vermoed dat het foto's waren die hij ff wildezien en bewerken, maar dat ging niet lukken...
Ieder zijn ding, ik zie om me heen een tendens bij bedrijven dat de BB er uit gaat. Er komen Iphones en andere Smartphones(Samsung, HTC) voor terug.
Ik heb zelf wel een Iphone maar ook een arsenaal aan Sony Ericsson modellen, maar gebruik de Iphone het meest. BB is prima, kan er alleen niet lekker mee overweg. das mijn mening.
Willem
Wie de jeugd heeft, heeft de toekomst ?
JJ, die gelooft dat Apple genoeg marktaandeel houdt in de toekomst
WillemLang om 1:06, 15-04-2010Nou moet je de BlackBerry niet gaan afkraken Carlo....
LOL !!!