@ravaoo: ik begrijp dat je het probleem hebt gemeld via een support ticket. Je kunt het ook nog eens op deze manier proberen, zo heb ik ooit een app-aankoop vergoed gekregen.
Log in met je AppleID waarmee de aankopen zijn gedaan op de website https://reportaproblem.apple.com/. Je ziet hier alle aankopen, als het goed is dus ook de in-app purchases waar het om gaat. Kies bij elke aankoop die je terug wil krijgen de 2e optie 'Didn't mean to purchase this item' en zet in de omschrijving 'Unauthorized purchase made by a minor'. Het valt te proberen..
Bij de aankopen die je ziet, laatste 90 dagen, zitten net niet meer de grote aankopen. Nog wel één van 20 euro en een paar van 5 euro.
Wanneer ik in vul dat "ik wilde dit artikel niet kopen"en in de omschrijving zet dat het om "Unauthorized purchase made by a minor" gaat krijg ik in het scherm direct de melding:
"Deze aankoop komt niet in aanmerking voor terugbetaling."
Het lijkt er op dat ze hier hebben ingebouwd dat aankopen maar 14 dagen oud mogen zijn.
Ik heb ook nog geprobeerd om "Ik heb deze aankoop niet geautoriseerd" . Daar krijg ik het volgende op terug en kan de probleem melding niet eens verzenden!
"Wij nemen accountveiligheid heel serieus.
Als jou iets in rekening is gebracht zonder je toestemming, dan willen wij je graag zo spoedig mogelijk helpen. Ga naar iTunes Store support om te bekijken op welke manier je contact met ons kunt opnemen en onmiddellijk assistentie kunt krijgen."