MacBook: Half-Life 2 en runtime errors
10 juli 2006 - 10:00   
geplaatst door: Dark Griever
Ik krijg op mijn MacBook 2.0Ghz, 2GB RAM een run time error, bij het opslaan van Half-life 2. Bij iedere save, auto-save of normaal vliegt hij eruit met een runtime error. Zijn er meer mensen met een MB die hetzelfde probleem ervaren? Het gaat me er niet om hoe ik het zou kunnen oplossen (een runtime error is de meest globale error, werkelijk alles kan de fout veroorzaken), maar meer om een conclusie te trekken of het aan de hardware dan wel aan mijn WinXP SP2 ligt.

(Dit draadje in alternatieve OS'en gepost omdat het windows speciefiek spel is, het leek mij verwarrend om tussen alle mac spellen een windows spel vraag te plaatsen)

(Bewerkt door Dark Griever om 11:47, 19-07-2006)

MacBook: Half-Life 2 en runtime errors
10 juli 2006 - 10:23    reactie #1
geplaatst door: ParadoX
Niet dat je hier wat aan hebt maar ik ben wel zeer benieuwd hoe HL2 op de macbook draait?

reso? framrate? instellingen?

Draait het lekker soepel op een mooie resolutie?

thnx :hypocrite:

MacBook: Half-Life 2 en runtime errors
10 juli 2006 - 10:33    reactie #2
geplaatst door: Dark Griever
Volle reso, alles laag of uit, ongeveer 20-25 fps. Met pieken van 45 en 3 fps. Flaslight zoveel mogelijk uithouden, anders heb je een drop naar 10-15 fps, geen hardware lighting. Ik sta er überhaupt al verbaasd van dat ie hem draait, laat staan dat het speelbaar is. Alleen die run-time error is na een tijdje wel vervelend. Ik heb nog nooit een spel gezien met zoveel auto-saves. 1 iedere 15 meter  :crazy:
MacBook: Half-Life 2 en runtime errors
19 juli 2006 - 11:00    reactie #3
geplaatst door: Rinie
kun je je instellingen neit veranderen, zodat je handmatig saved --> op deze manier gamen is het niet meer leuk..
  MacBook Pro 15" 2.4 ghz | iPod 5G 30gb | iPhone 3G 16gb Black | iPhone 3GS 32gb Black
MacBook: Half-Life 2 en runtime errors
19 juli 2006 - 11:46    reactie #4
geplaatst door: Dark Griever
Als dat kon had ik de vraag niet gesteld  :withstupid: