Pfff... dat zijn gelukkig minder zwarte berichten dan ik dacht te gaan lezen...
@ mvdg ; dank voor je toelichting. Enne... schreeuwen moet/mag af en toe. Per slot van rekening stel ik mijn vragen niet in een nieuw geopend onderwerp, maar in een al wat ouder, bestaand 'draadje' (dat is beschaafd toch?). Om dan niet meteen over het hoofd te worden gezien, moet je even aandacht trekken. Nu maar hopen dat je geen tuitende ogen hebt 
@ Gerton ; Dank. Ehmm.. ben jij een goed doel?
@ MacCrack ; Ook dank. Goed om je ervaringen te lezen. Je verhaal over de koppeling van zakelijk en privé heb ik vanmiddag ook aan de telefoon gehoord ja. Ik heb al besloten die koppeling niet te maken, al was het maar omdat je vanuit de zakelijke versie niet de internetspaarrekening van het privépakket kunt beheren.
Maar feit blijft dat de automatische migratie die Girotel Zakelijk Online belooft, niet in alle gevallen (waaronder in dat van mij) werkt. En alle goede berichten ten spijt, het aanvraagformulier opent niet in de mij beschikbare webbrowsers (FF, Safari, IE). Virtual PC maar weer uit de kast gaan trekken. Was ik net zo blij mee dat ik die nooit meer nodig had na het verschijnen van Girotel Zakelijk Online...