Ik heb een iShuffle die het eigenlijk vanaf het begin gewoon niet doet. Hij is absoluut dood en reageert nergens op. Laadt niet eens op.
Ik heb eens op de Apple site gekeken maar ze doen erg moeilijk over de regels van het product terugsturen naar ze; het moet in een speciale verpakking, als het niet binnen 10 dagen aankomt dien ik 140 dollar (de prijs van mijn iShuffle!) te betalen...schrikt allemaal zwaar af!
Heeft iemand hier ervaring met een product terugsturen, en zou diegene mij dan alsjeblieft misschien kunnen vertellen precies wat ik dien te doen? Dat zou heel erg gewaardeerd zijn. Ik heb mijn iSfuffle in Toronto in een hardware store (dus geen Apple store) gekocht en heb het bonnetje nog wel.
Alvast erg bedankt!
Kris
Ten tweede, wat betreft dat versturen, waarom ga je niet langs bij een Apple Centre?Je levert hem in, hij wordt gerepareerd als het onder de garantie valt en je bent klaar.
Wat betreft je tweede punt; dat lijkt mij inderdaad de oplossing, maar ik woon in Amsterdam en het volgende is het geval; Er zijn hier 3 Apple zaken en ik ben bij alle drie langsgeweest; allen zeggen ze dat ze 'alleen maar' Apple zaken zijn, en zelfs onder elkaar concurreren; zij zijn niet Apple *zelf*. En dus, aldus deze drie zaken, kunnen zij niks voor reparatie onder de garantie innemen.
En dus zou ik het in moeten sturen....of een echte Apple leverancier in Nederland vinden (ik zou er *graag* heen gaan, maar *is* er wel een?). Heeft iemand suggesties?
Bedankt voor je antwoord, Boramor!
Pieter
succes
Erwin
Wat mij betreft alleen maar hulde voor de service van Apple.
Krisveldhuizen om 14:45, 9-04-2006I stand corrected wat betreft de iPod Shuffle. Wat betreft je tweede punt; dat lijkt mij inderdaad de oplossing, maar ik woon in Amsterdam en het volgende is het geval; Er zijn hier 3 Apple zaken en ik ben bij alle drie langsgeweest; allen zeggen ze dat ze 'alleen maar' Apple zaken zijn, en zelfs onder elkaar concurreren; zij zijn niet Apple *zelf*. En dus, aldus deze drie zaken, kunnen zij niks voor reparatie onder de garantie innemen. En dus zou ik het in moeten sturen....of een echte Apple leverancier in Nederland vinden (ik zou er *graag* heen gaan, maar *is* er wel een?). Heeft iemand suggesties?Bedankt voor je antwoord, Boramor!Kris
Dit is belachelijk! Elk Apple Centre (en dan hebben we het over de Service Centres) moet die iPod innemen. Ik werk zelf in een Apple Centre in Utrecht (HTR aan de Bakkerstraat 23) en wij nemen in principe elke iPod binnen de garantie aan voor reparatie. Eén nadeel is dat men soms wel kosten kan rekenen, bijvoorbeeld verzendkosten o.i.d.
Overigens, ik heb mijn iPod 20GB ook ooit laten vervangen door Apple, precies zoals hieronder is beschreven. Kreeg een pakketje, daar stop je hem in, bel TNT en ze komen hem halen. Week later had ik een nieuwe!
Zo ging het ook met mijn kapotte Mighty Mouse, ik had een dag later een nieuwe in huis en de oude werd opgehaald. Apple lost dit soort dingen perfect op.