Ik kan Genius niet bijwerken in iTunes
8 november 2010 - 10:09   
geplaatst door: Luc
Als ik Genius wil bijwerken in iTunes, krijg ik steeds het volgende bericht:

Uw verzoek aan de iTunes Store kan niet worden voltooid. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (4002).  :wacko:

Iemand een idee wat dit betekent?

iMac 27" i5 met 8 Gb ram.
MacBook Pro 2,16 Ghz 15"core 2 duo 1 Gb ram en aangesloten op Airport Extreme.
iPad 32GB 3G
Ik kan Genius niet bijwerken in iTunes
8 november 2010 - 10:22    reactie #1
geplaatst door: Pieterr
"One experiment is worth a thousand expert opinions."
Ik kan Genius niet bijwerken in iTunes
8 november 2010 - 11:47    reactie #2
geplaatst door: Luc
Bedankt Pieterr!

Na wat proberen lukte deze truc.
Na wat nauwkeuriger lezen van het Engelstalige forum via de link van Pieterr, begreep ik dat je eerst Genius in iTunes moet afzetten, de cookies "apple.com" verwijderen via voorkeuren in Safari en daarna Genius terug aanzetten. Het mapje cookies in de biblioteek verwijderen verhielp het probleem niet.
Alles even op een rijtje voor diegenen die ook met dit probleem worstelen:

1) Genius in iTunes afzetten
2) iTunes afsluiten
3) Voorkeuren in Safari openen
4) Ga naar de tab "Beveiliging"
5) Druk op de knop "Toon cookies"
6) Vul "apple.com" in in het zoekveld
7) Verwijder alle apple.com onderdelen en druk op gereed
8) iTunes opstarten en Genius terug aanzetten
9) Et voila!!

Works for me!   :thumbs-up:

iMac 27" i5 met 8 Gb ram.
MacBook Pro 2,16 Ghz 15"core 2 duo 1 Gb ram en aangesloten op Airport Extreme.
iPad 32GB 3G