iShuffle connect niet
22 december 2005 - 10:27   
geplaatst door: Krisveldhuizen
Ik heb een ishuffle en hij reageert totaal niet als ik hem in mijn pc of mac stop. Helemaal niks. Ik heb op de troubleshooter van apple gekeken, maar niks werkt. Heeft iemand anders ook ooit dit probleem gehad? Is er iets dat ik kan doen, behalve de shuffle tegen te muur smijten?


Alvast bedankt.

Kris

(Bewerkt door Krisveldhuizen om 16:13, 22-12-2005)

iShuffle connect niet
22 december 2005 - 10:38    reactie #1
geplaatst door: Martinuz
Je kunt hem ook in de gracht donderen.....

Maar even serieuzer, als je geholpen wilt worden moet je wat meer informatie geven over je besturingsysteem (mac of windows, welke versie), wat je hebt gedaan (iTunes geinstalleerd?), etcetera. Met de informatie die je geeft kunnen we hier te weinig...

Er had hier een heel intelligente tekst kunnen staan
iShuffle connect niet
22 december 2005 - 10:57    reactie #2
geplaatst door: KarelWillem
Wat is een IiShuffle?
Zet eens een tentje op.
---
iMac G5 1.8 20" - Powerbook G3/400 - Color Classic - Classic - iPod Photo 30Gb - http://www.etak.tk
iShuffle connect niet
22 december 2005 - 11:25    reactie #3
geplaatst door: Rico
Heeft de shuffle het wel gedaan? Of heeft ie nog nooit een teken van leven vertoond?
iShuffle connect niet
22 december 2005 - 11:28    reactie #4
geplaatst door: mvdg
Als hij helemaal niks doet lijkt het me een kwestie van omruilen bij je leverancier... daar heb je altijd recht op. Als je hem bij een winkel hebt gekocht kun je hen zonodig ter plekke laten proberen.
Mitch Design : websites en interactieve toepassingen : http://www.mitchdesign.nl
iShuffle connect niet
22 december 2005 - 16:12    reactie #5
geplaatst door: Krisveldhuizen
Ik heb net mn lokale apple store gebeld, maar die hebben mij naar apple zelf rerefereerd. Daar heb ik te horen gekregen dat ik de shuffle moet opsturen of kan laten ophalen. Ik wqil m laten ophalen, maar op de site staat dan opeens:

   Ik ga akkoord met betaling van een bedrag van EUR 136.00 indien ik het defecte onderdeel niet binnen 10 bedrijfsdagen naar Apple terugstuur.

Maar ik WIL niet sturen, ik wil dat ze het OP komen halen. En DIE optie staat er niet. Ik zie het al gebeuren; stuur ik het op, komt het niet binnen tien dagen aan, of is de verpakking niet naar hun wens, en mag ik alsnog 136 euro dokken :S

Ugh. Lekker, die garantie. Het kan ook nooit makkelijk. Ik heb mn shuffle in Toronto gekocht, dus daarom doen ze waarschijnlijk moeilijk - maar het HOORT wereldwijd gewoon geen probleem te zijn.

Lekker hoor...

iShuffle connect niet
22 december 2005 - 16:35    reactie #6
geplaatst door: hitchhiker
Vermoedelijk heb je eerst een melding gekregen dat je een bewijs van aankoop moest laten zien (faxen of zo dus). Met iPods gekocht in het buitenland moet dat wel vaker.

Verder kun je het Apple niet kwalijk nemen dat zij een stok achter de deur houden voor het geval jij die iPod Shuffle niet terug stuurt. Het zou anders wel een héél goedkope methode zijn om aan een Shuffle te komen.

Dat ophalen bestaat er in dit geval uit dat je samen met een nieuwe Shuffle een envelop met verzendsticker krijgt waarin je je oude iPod Shuffle moet doen. Dan bel je gratis UPS (of zo) en die komen dan je dingetje ophalen. Kost je verder geen rode cent. Goed genoeg? Als je daar te beroerd voor bent, dan wil Apple graag dus die 136 euri van je hebben. :tounge:

iShuffle connect niet
22 december 2005 - 20:15    reactie #7
geplaatst door: BOM

Citaat
KarelWillem om 10:57, 22-12-2005
Wat is een IiShuffle?

Doe maar niet zo grappig. Dat is een iPod Shuffle natuurlijk.
Werk je in de horeca? nee, ik ben barman.
iShuffle connect niet
22 december 2005 - 21:41    reactie #8
geplaatst door: KarelWillem
Joh....  :wink:
Zet eens een tentje op.
---
iMac G5 1.8 20" - Powerbook G3/400 - Color Classic - Classic - iPod Photo 30Gb - http://www.etak.tk
iShuffle connect niet
22 december 2005 - 21:58    reactie #9
geplaatst door: MacBallie
Wat ik uit bovenstaande begrijp verwacht ik dat ze je een nieuwe toesturen, bij mij is het ook zo gegaan met een i-book batterij. Ik heb de UPS medewerker gevraagd een paar tellen te wachten, ik heb de verpakking geopend en daar zat een streepjescode sticker in, het nieuwe artikel eruitgehaald, oude erin geplaatst, begeleidend briefje erbij en dichtgeplakt, sticker erop en dit was voor de UPS voldoende om hem weer aan te nemen. Alles in een handeling opgelost.

Voor de zekerheid kun je Apple bellen of ze een nieuwe gaan sturen.