iPod photo stuk
14 januari 2005 - 00:36   
geplaatst door: Tjoff
Man man, Apple is een schitterend bedrijf, met ongelofelijk schitterende produkten, maar als er iets mis is wordt je soms toch wel van het kastje naar de muur gestuurd..
Ik heb dus een iPod Photo besteld, en die blijkt niet echt te werken zoals het moet. Ik had hier op het forum de reactie gekregen dat ik binnen de 3 dagen een nieuwe zou hebben, maar niets is minder waar.
Ik heb moeten bellen, en bellen, en... tot wanneer ik iemand aan de lijn kreeg die me een site-link gaf, waar ik een box moest aanvragen, en in die box dus opsturen.
Dat heb ik gedaan, al ruim maandje terug, maar die box is er dus nog steeds niet.
Dus ik wil het nu opnieuw proberen, en nu krijg ik konstant de vermelding dat het serie-nummer niet zou kloppen, dus ik raak niet verder.

Ik ga morgen gewoon een Apple store gaan bezoeken, en vragen of zij mij verder kunnen helpen..

iPod photo stuk
14 januari 2005 - 01:08    reactie #1
geplaatst door: ee
Waardeloos! Ik had een paar maanden geleden ook een probleem met mijn iPod photo... binnen een week had ik een nieuwe. Geweldige service. Blijkt dus niet altijd het geval...
En dus...
iPod photo stuk
14 januari 2005 - 02:06    reactie #2
geplaatst door: theothomas
Inderdaad vet balen als het niet loopt zoals het zou moeten.
Maar....ik heb recent m'n ibookje laten nakijken (leek erop alsof de harddisk aan het vastlopen was) en.....
uitstekende service van Apple. Binnen 1 dag de retourbox binnen...binnen een week m'n ibook weer terug.
Geen rare geluiden meer en alles in orde.
Helaas was er een rubber voetje verdwenen....gebeld....volgende dag gratis een compleet nieuw setje in huis.
Uitstekende service dus.

Ik ga er dus vanuit dat ze bij Apple zeker van goede wil zijn....maar inderdaad....soms gaat het niet zoals bedoeld.

Mac Pro G5 2GHz DP 3GB
iMac 20" 2GHz Intel Core Duo 2GB
Macbook 2GHz Intel Core 2 Duo 2GB
iPod photo stuk
14 januari 2005 - 08:29    reactie #3
geplaatst door: bartje
vervelend verhaal, maar ook ik heb uitstekende ervaringen met de service van Apple. Enkele maanden nadat ik mijn iPod had gekocht, brak het houdertje van het heuptasje af. Online formulier ingevuld en binnen de 3 dagen stond TNT aan mijn deur met een splinternieuw tasje,zonder dat het mij 1 eurocent heeft gekost.

Ik heb destijds dit formulier netjes ingevuld en zoals gezegd was binnen de kortste keren mijn probleem van de baan.

RapidNed : alles voor de nederlandstalige RapidWeavergebruiker !
iPod photo stuk
14 januari 2005 - 10:39    reactie #4
geplaatst door: Niesthoven
Bij mij gaf iemand Apple die ik van aan de telefoon had ook die link (die Bartje geeft) en het werkte inderdaad supersnel. Ik heb overigens ook wel andere ervaringen met de reparatieservice van Apple, maar via het formulier van de link, gaat het echt snel en binnen twee weken had ik een nieuwe iPod binnen.

Tjoff, je hebt de pech gehad dat ze je niet direct naar de site waar je het betreffende formulier kunt invullen hebben verwezen. Dat is slordig.

AN APPLE ADAY KEEPS BILL GATES AWAY
iPod photo stuk
14 januari 2005 - 10:52    reactie #5
geplaatst door: ee
Ik heb indertijd helemaal geen formulieren moeten invullen. Alles ging telefonisch. Een dag na het eerste telefoontje bracht UPS keurig twee doosjes (twee iPods kapot vanwege een foutieve iPod Power Adapter) om de hardware op te halen.

Blijkbaar heeft het ook veel te maken wie je toevallig aan de telefoon krijgt. Ik ken meer mensen die witheet van woede zijn geworden door problemen met Apple Support...

En dus...