Nieuwe Device support vereist?
18 september 2012 - 20:29   
geplaatst door: NLLuuk
Hallo mensen, ik kamp al een tijdje met een probleem in iTunes.
Ik koppel elke keer mijn iPod eraan (Niet gejailbreakt) maar toch krijg ik een foutmelding dat er een nieuwe versie van Device support vereist is. Om dit op te lossen moet je iTunes opnieuw installeren.
Gedaan maar het werkt niet. iTunes heeft altijd voor mij gewerkt maar op dit moment niet..
Ik gebruik Windows 7 met iTunes 10.7 (De nieuwste).
Ik heb al vaak zat opnieuw geinstalleerd en op een ander forum gevraagd maar tot nu toe geen oplossing.. Ook detecteert die mijn iPod als een Camera ipv iPod.

(Bewerkt door NLLuuk om 20:50, 18-09-2012)

Nieuwe Device support vereist?
18 september 2012 - 20:34    reactie #1
geplaatst door: Esquare
Ik zie in de foutmelding niets over Mobile Me. Er staat dat Apple Mobile Device Support en iTunes gede-installeerd moeten worden, en iTunes vervolgens opnieuw moet worden geïnstalleerd... :confused:

Verdrer zou ik het niet weten.

Probleem? Check eerst de opstartschijf met Schijfhulpprogramma én SMART Utility.
En kijk ook eens op: discussions.apple.com,•• The X LabOSX Daily of Tuts+ •en vermijd 'handige tooltjes' als CleanMyMac, Onyx, MacKeeper of Monolingual.
Nieuwe Device support vereist?
18 september 2012 - 20:37    reactie #2
geplaatst door: NLLuuk
Al heel vaak geprobeerd.. elke x alles deinstalleren en opnieuw geinstalleerd maar geen succes.. Kan het niet aan drivers liggen van Apple mobile device support
Nieuwe Device support vereist?
20 september 2012 - 08:09    reactie #3
geplaatst door: het ModeratorTeam
Dit draadje staat niet alleen in een verkeerd forum, maar ook nog de verkeerde site. We geven hier Mac-support en support voor mensen die Windows op hun Mac draaien, maar als we ook support gaan geven aan Windows gebruikers dan is het einde zoek.

De enige raad die we dan ook geven is een Mac aanschaffen, en bij deze zetten we hier een slotje op.

met vriendelijke groet, het ModeratorTeam