Music Store foutje bedankt??
11 september 2005 - 12:42   
geplaatst door: Laurens
Ik overweeg de nieuwe CD van Trijntje Oosterhuis aan te schaffen via iTMS. Het album staat erin, maar ik luister altijd even eerst naar alle previews om te luisteren of ik het album of losse nummers wil. Nu viel mij op dat de previews niet overeenkomen met de titels. Als ik bijvoorbeeld op "The hurting game" dubbelklik krijg ik de preview van "it isn't over". Zo is het met bijna alle nummers van dit album. Als ik nu "it isn't over" wil, moet ik dan "the hurting game" kopen of is de straks bij de koop wel het goede nummer aan de titel gekoppeld en is het alleen een foutje in het voortraject. Ik heb nog niet naar andere albums gekeken en vroeg mij af of iemand dit al overkomen is :sad:
iCreate opmaatwerk, creatieve mediatoepassing voor marketing communicatie.
De enige beperking van een Mac is de mens die ervoor zit...Laurens
15" MacBook Pro C2Duo 2,6GHz/4GB RAM/256 VRAM/200 GB 7200 rpm HD/ iPhone 3G 8GB Black
Music Store foutje bedankt??
11 september 2005 - 14:28    reactie #1
geplaatst door: Peter Villevoye
Bonnetje goed bewaren en ruilen binnen 8 dagen
(geldt niet voor ondergoed en zwembroeken...) !

Ik denk dat je maar eens een mailtje moet sturen
aan de beheerders van de iTMS of misschien beter
(want iTMS verzorgt alle muziekcatalogi niet zelf):
http://www.trijntje.nl/page/contact.php !

In Safari doet haar eigen winkeltje ook nogal raar:
http://www.alcastar.com/thema/default.asp?id=8
(gaat duidelijk iets mis met de opzet van layers).

PS: is dat 'n PowerBook, links op de web-foto's ?

Studea — Advies - Training - Begeleiding in DTP, web- en app-design.  En... een PixelFreak !
Music Store foutje bedankt??
11 september 2005 - 15:08    reactie #2
geplaatst door: Saskia
Als je bij de mediamarkt de Special edition voor slecht €13,99 koopt, heb je er ook een DVD bij, waar foto's op staan, maar waar je je in de filmpjes kan vergapen aan de macjes (oa een powerbook) die in haar studio thuis staan.  :inlove:
Music Store foutje bedankt??
11 september 2005 - 16:28    reactie #3
geplaatst door: Nelis00

Nou, hier hetzelfde...

Vorige week voor het eerst een cd van Laurent Garnier via ITMS gekocht.
Kende maar track van dt album bij naam en dat klopt al niet....

Nee, ik ben nog niet overtuigd...

Music Store foutje bedankt??
11 september 2005 - 16:58    reactie #4
geplaatst door: JH
Ik kocht onlangs de laatste cd van Michael McDonald, maar die was alleen te krijgen in één download met zijn vorige cd....
Nadelen :
- ik wilde er één, maar moest er twee kopen (okee, die vorige cd is ook goed), dus dubbel geld.
- slechts het hoesje erbij van de laatste cd en niet van die vorige.
- de bonustrack die je in de Amerikaanse iTMS krijgt, krijg je niet in NL.

Soms is het wel vaag wat ze doen en aanbieden op de NL store.

Mac-musician
Music Store foutje bedankt??
11 september 2005 - 17:53    reactie #5
geplaatst door: Peter Villevoye
Over het algemeen zijn artiesten, uitgeverijen en maatschappijen
zelf (ook technisch) verantwoordelijk voor het 'vullen' van de iTMS.
Daarvoor krijgen ze een speciale toegang en nog wat aanwijzingen.
Als ze er dan een zootje van maken is dat door hun eigen toedoen.
Apple zal 't echter wèl in de gaten houden, want een slechte iTMS
geeft Apple ook een slecht imago...
Studea — Advies - Training - Begeleiding in DTP, web- en app-design.  En... een PixelFreak !
Music Store foutje bedankt??
11 september 2005 - 22:42    reactie #6
geplaatst door: Laurens
En anders wel van de platenmaatschappijen die de artiesten vertegenwoordigen. Maar daar heb ik als consument natuurlijk niets aan als ik de verkeerde nummers hoor/koop.
iCreate opmaatwerk, creatieve mediatoepassing voor marketing communicatie.
De enige beperking van een Mac is de mens die ervoor zit...Laurens
15" MacBook Pro C2Duo 2,6GHz/4GB RAM/256 VRAM/200 GB 7200 rpm HD/ iPhone 3G 8GB Black