i Tunes Music store
25 december 2004 - 17:06   
geplaatst door: ivar
Het volgende is het probleem vandaag wilde mijn vriendin via een tegoedbon ( van mij gekregen :inlove: muziek aanschaffen bij ITMS. Het liep voor geen meter elke keer werd ergezegd dat haar account was gewijzigd. Alles nogmaals ingevuld enzo maar wederom geen succes. Zou het kunnen dat het komt omdat er 2 gebuikers op 1 comp. gebruik maken van ITMS? Ik heb een Imac G4 1.25 GHZ 10,3,7 Help ons de kerst door AUB :worship:
iMac g4 1.25 ghz Tiger 10.4.4, Lacie 250 gig ext HD,iPhone 3g iMac 3.06 net nieuw!!!!
iPad 1 en iPad 3. Iphone 4
 das lang geleden...
Nu MacBook Air iPhone 11 etc etc
i Tunes Music store
25 december 2004 - 17:49    reactie #1
geplaatst door: Macserial
Bij mij is het ook niet helemaal vlot verlopen. Ik heb wel geen foutmeldingen gekregen ofzo, maar wel een tiental keren op redeem moeten klikken. ITMS reageerde gewoon niet. Uiteindelijk is het wel gelukt, maar wat later is iTunes vastgelopen bij het browsen door de ITMS.

Ik heb zo een vermoeden dat de servers overbelast zijn door de vele tegoedbonnen ivm. kerstmis.

PB 12" • 1Ghz • 768MB RAM • combodrive • 40gb • Panther 10.3.8 • Lacie Porsche 160GB • iPod 20gb
i Tunes Music store
25 december 2004 - 18:22    reactie #2
geplaatst door: RWD
Gewoon later nogmaals proberen. het kostte mij ook het nodige aan doorzettingsvermogen. De iTMS is blijkbaar nogal succesvol tijdens de kerstdagen.  :biggrin:
'Well, here's another nice mess you've gotten me into.' (Oliver Hardy)
i Tunes Music store
25 december 2004 - 20:11    reactie #3
geplaatst door: Webarcher
Hier gaat het ook erg moeizaam om nummers te kopen en vervolgens te downloaden. Gaat heel vaak niet goed. Maandag nog maar eens proberen.

Jeroen

'The propeller is just a big fan in front of the plane used to keep the pilot cool. When it stops, you can actually watch the pilot start sweating'
i Tunes Music store
25 december 2004 - 23:25    reactie #4
geplaatst door: RWD
Met al het gehannes van vanmiddag, blijkt één track van Seal niet te zijn gedownload. Volgens iTunes heb ik echter geen download meer te goed. :sad:

Net via de site een klacht bij Apple gedeponeerd. Tot nu toe ben ik nog nooit een track "kwijtgeraakt" tijdens het downloaden. De status werd altijd correct bijgehouden. Blijkbaar is de controle toch niet zo solide als ik dacht. Ben benieuwd hoe men dit gaat oplossen.

'Well, here's another nice mess you've gotten me into.' (Oliver Hardy)
i Tunes Music store
2 januari 2005 - 14:39    reactie #5
geplaatst door: RWD
Op 27 december netjes een emailtje van de iTMS (UK!) ontvangen met excusus voor het ongemak.
Nadat ik op "Zoek naar aangeschafte muziek..." klikte, werd ditmaal de ontbrekende track zonder problemen gedownload. :thumbs-up:
'Well, here's another nice mess you've gotten me into.' (Oliver Hardy)
i Tunes Music store
2 januari 2005 - 14:46    reactie #6
geplaatst door: bartje
Op dit moment is de store niet beschikbaar  :cry: .

Je kan nog inloggen maar de nummers zijn niet beschikbaar. Bovenaan geeft Apple trouwens aan dat de Store op dit moment uit de lucht is. Ben benieuwd wat hiervan de reden mag zijn.

RapidNed : alles voor de nederlandstalige RapidWeavergebruiker !
i Tunes Music store
2 januari 2005 - 14:52    reactie #7
geplaatst door: RWD
@ bartje:

Bladeren en luisteren lukt hier gewoon. Krijg je die melding op het moment de je een song wilt aanschaffen? Of zijn ze gewoon alweer in de lucht?  :music:

'Well, here's another nice mess you've gotten me into.' (Oliver Hardy)