Problemen met iTMS
1 november 2004 - 18:35   
geplaatst door: W van de Wiel
Vandaag twee albums aangeschaft via de iTMS. Echter bij het afspelen viel mijn op dat een album aan het begin van elk nummer een "geluids gat" heeft (lees; geen geluid) voor ongeveer 1 sec. erg vervelend is dat. Het andere album, trouwens de eerder aankopen die ik deed, geen probleem.
Ik heb inmiddels contcact opgenomen met De Store, ik zou binnen 48 uur een reactie krijgen. Ik hou jullie op de hoogte.

Trouwens; zijn er meerdere die problemen hebben ondervonden met de aanschaf via iTMS!? Of ben ik misschien de eerste?? klinkt misschien stom maar; ik hoop van niet! :crazy:  :crazy:  :cry:


Nou meteen een eerste reactie;

"Dear Customer,

Thank you for contacting the iTunes Music Store.

We respond to all email requests in the order in which they are received. This is generally within 48 hours of arrival. Please do not resubmit your customer service request, as this may delay our response to you."

(Bewerkt door W van de Wiel om 18:46, 1-11-2004)

....a better way of life
Marillion
Problemen met iTMS
1 november 2004 - 20:53    reactie #1
geplaatst door: devries89
kijk voor een antwoord eens op www.suprnova.org ... :sigh:
oprheus melted the heart of persephone
Problemen met iTMS
3 november 2004 - 18:58    reactie #2
geplaatst door: W van de Wiel
Eerste reactie: Thank you for contacting the iTunes Music Store.

We would like to assist you with the issue described in your message, but we were unable to locate your order based on the information you provided.  We did look at the order number provided but the songs listed are not in that order.
Please reply to this email and include the web order number for this purchase. The web order number is a six- or seven-digit number beginning with the letter "M" or "W."

Volgens deze zou het order nummer dus uit 6 of 7 cijfer betaan; helaas volgens mijn acount betaat het altijd uit acht cijfers!
Heb de rekening in email bijgevoegd en wacht dus weer even op een reactie!
:blink:

(Bewerkt door W van de Wiel om 18:58, 3-11-2004)

....a better way of life
Marillion
Problemen met iTMS
3 november 2004 - 19:33    reactie #3
geplaatst door: BuzzE
Kan je ons laten weten om welk album het gaat?

Ik heb nog geen problemen gehad met de iTMS. Ik dacht op een gegeven moment heel even van wel maar dat bleek om een fout .mp3-tje te gaan die ik in een grijs en ver verleden een keer niet helemaal legaal had gedownload. Omdat die dezelfde tags had zat hij op mijn iPod tussen de legale downloads van dezelfde artiest en album. Ik ben blij dat dat downloaden nu legaal kan!

Problemen met iTMS
3 november 2004 - 19:36    reactie #4
geplaatst door: niku
Als lapmiddel kun je binnen iTunes bij elk nummer aangeven wanneer het start en stopt.
Appletje+i op een nummer en dan onder opties....
Niet de fraaiste manier maar de stilte kun je zo wel wegwerken.
Problemen met iTMS
4 november 2004 - 18:50    reactie #5
geplaatst door: W van de Wiel
Het gaat om een album van Hevia. :satisfied:
Ik merkte deze stiltes pas op nadat het album was gedownload!  :confused:  
....a better way of life
Marillion
Problemen met iTMS
4 november 2004 - 19:26    reactie #6
geplaatst door: BuzzE
Best mooie muziek. Maar ik wacht nog maar even met kopen van hun albums via de iTMS :music:
Problemen met iTMS
4 november 2004 - 19:42    reactie #7
geplaatst door: Jan Pruis
Heb je onder "geavanceerd" "zoek naar aangeschafte muziek" geprobeerd: als een download niet compleet gelukt is, maar wel in rekening gebracht is kun je het op deze wijze nogmaals proberen.
Als het goed is zal bij een onvolledige download het downloaden van de betreffende nummers nogmaals starten.

Overigens heb ik eenmaal gemerkt dat een ander nummer in rekening werd gebracht dan bedoeld - dit ook na een onvolledige download - gek genoeg werd er door bovenstaande procedure te volgen een ánder nummer van een ánder album waar ik al wel succesvol nummers van had gekocht gedownload. Het oorspronkelijk bedoelde nummer bleef wel in de afspeellijst "aangeschafte muziek" staan maar was ook in de finder niet te traceren.

Hierna is alles vlekkeloos gegaan - ik heb nu 983,4 mb aan legale nummers staan - naast de overige.
(natuurlijk allemaal geript via door mij aangeschafte cd-s...)

Problemen met iTMS
5 november 2004 - 08:47    reactie #8
geplaatst door: W van de Wiel
"We apologise for the inconvenience you have experienced with this album. We have reauthorised your account to download this selection again, without additional charge. To download again, verify that you have an active network connection, open iTunes, and select Check for Purchased Music from iTunes' Advanced menu."

:biggrin:

Zeer netjes; deze reactie van de iTMS!!!!

Maar helaas ook na deze "hernieuwde" download nog steeds het zelfde probleem.  :cry:
Heb opnieuw contact opgnomen met 'the store'.
Ik wacht maar weer ff af.
Nogmaals, ondanks de problemen, ben ik tevreden over de manier waarop men mijn wil helpen om deze kwestie op te lossen.   :withstupid:

....a better way of life
Marillion
Problemen met iTMS
10 november 2004 - 08:16    reactie #9
geplaatst door: W van de Wiel
Vandaag ontving ik dit bericht:
"We apologise for the inconvenience you have experienced with this album. The iTunes Music Store Team will refund the amount of  9,90 for order *******. While we expect a quick resolution to the issue that you have reported, please wait at least two weeks before repurchasing this album."

Kan niet anders zeggen: zeer netjes!!
 :thumbs-up:

....a better way of life
Marillion