Foutmeldingen type 2 en 3
19 november 2004 - 00:19   
geplaatst door: Asha
Hoi, ik heb een probleem met mijn imac. Hij is 3,5 jaar oud (was toen de nieuwste versie) en als ik met mijn outlook berichten wil binnenhalen krijg ik foutmeldingen van type 1 en 2. Ik heb al met geheugen zitten werken om out look weer te laten werken maar sorry, zoveel geheugen heeft outlook toch niet nodig? hij doet het nu ook als ik andere programma's afsluit. Ik sluit af en meteen daarna krijg ik nog even een foutmelding. Weet iemand hier een oplossing voor? Ik werk met mac os 9.2.2. Ik heb al andere versies van outlook geprobeerd maar zelfde resultaat. de een haalt niet op en bij de andere krijg ik de melding: kan nu geen email ophalen, de server voor account 'sidevi' heeft de fout "[SYS/TEMP] mailbox locked by other server" geretourneerd. uw gebruikersnaam en wachtwoord of veiligheidsinstellingen zijn waarschijnlijk incorrect wilt u uw wachtwoord opnieuw invoeren?
Als ik mijn wachtwoord opnieuw invoer dan is dat alsnog incorrect. Mijn webmail kan ik  (af en toe) nog wel in. Die werkt vaak ook niet maar als hij werkt is mijn wachtwoord dus blijkbaar wel correct!

Ik hoop echt dat iemand mij kan helpen!
Thanks
Asha

Foutmeldingen type 2 en 3
19 november 2004 - 00:21    reactie #1
geplaatst door: Asha
sorry correctie..de foutmeldingen zijn van type 2 en 3!!!
Foutmeldingen type 2 en 3
19 november 2004 - 06:28    reactie #2
geplaatst door: LaPasta
Beste Asha

Ga eens naar je Systeemmap/Voorkeuren. Gooi eens voorkeuren Outlook Express weg. Start dan je Outlook Express eens op. Als het goed is, is het dan weg. Veel succes. Niet boos worden als het niet lukt. Het is maar een programma van MS.

Groetjes, LaPasta

Groet, Peter iMac 2,4 Ghz Intel Core 2 Duo,  El Capitan | Macbook Pro 2,5 Ghz i5, Catalina | iPad 7th 32 Gb | iPhone SE 2016 32 Gb | Apple Watch SE 🍅
Foutmeldingen type 2 en 3
19 november 2004 - 09:29    reactie #3
geplaatst door: Mr Wimpy
Kijk hier even naar:
http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=12670

Voor meer info over foutmeldingen kun je hier kijken:
http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=55743-

Tja... even mijn handtekening reflecteren
Foutmeldingen type 2 en 3
19 november 2004 - 22:32    reactie #4
geplaatst door: hitchhiker
Het mag dan technisch een geheugenprobleem zijn oid, die problemen worden altijd door iets veroorzaakt, programmeerfouten en corrupte data zijn erg populair wat dat betreft. Zoek het in die richting. Zet je maildata veilig en verwijder die dan. Maak een nieuw account. Als dat wel werkt is er zo goed als zeker iets met je maildata. Zou je kunnen proberen op te lossen door die maildata terug te zetten en Outlook op te starten met de optie-toets ingedrukt en dan je databases opnieuw op te bouwen.
Is het dat niet, dan kan het Outlook zelf zijn die defect/corrupt is, iets in het filesysteem, lettertypes, de staat van Systee, Finder, etc, usw, enz. :confused:
Foutmeldingen type 2 en 3
3 december 2004 - 16:06    reactie #5
geplaatst door: Asha
Bedankt iedereen! Het heeft niet mogen baten, ik heb hem laten maken. zat iets flink fout maar is opgelost.

bedankt!