TFC om 12:42, 19-08-2005
Mijn klachten werden allemaal behandeld door email naar volgens adres: iphotobenl@euro.apple.com
om jullie op de hoogte te houden: de volgende email is vertrokken met hopelijk een snelle reactie na het weekend.
"Beste,
ik bestelde op 19 juli 2005 een 64 prints met iphoto die wij nodig hadden voor een fotozoektocht, ik heb een bevestigings-email van bestelling ontvangen hiervoor. Het ordernummer is 40630527. Het betaaladres verschilt van het afleveradres wat volgens mij toch niet voor problemen mag zorgen.
Na 12 dagen was de status "word verwerkt" en heb ik het email formulier ingevuld dat ik op de support-site van iphoto kon vinden, ik kon namelijk ergens lezen dat wanneer na 10 dagen de prints niet zijn aangekomen je best contact kan opnemen. Ik heb hierop een reply gekregen dat die email is aangekomen, maar heb hierop nog steeds geen menselijk antwoord ontvangen.
Ik heb heel wat telefoontjes gedaan, support België en Nederland, maar iedereeen wist me te vertellen dat de iphoto-order support in de UK is gevestigd en enkel te bereiken is via het formulier op <http://www.apple.com/support/iphoto>, waarop ik dus geen antwoord krijg na tot twee maal toe mijn probleem in het engels te hebben verklaart.
We zijn ondertussen één volledige maand verder en de fotozoektocht waarvoor de foto's nodig waren is al lang voorbij, de status is ondertussen nog steeds "word verwerkt" maar de foto's zijn nu dus totaal nutteloos en ik wens deze ook niet meer te ontvangen en er niet voor te betalen...
Graag ontvang ik van U zo spoedig mogelijk een antwoord dat een oplossing kan bieden voor deze lastige situatie en meer uitleg over de oorzaak hiervan aangezien ik hiervoor wel volledig tevreden was van deze dienst en hoop deze in de toekomst nog te kunnen gebruiken...
met vriendelijke groeten,
Mark Lenaerts"