En wie heeft MOH echt springen van z'n beeldscherm (configuratie), zal een 1 ghz eMac het werk doen, want dan praat ik mijn pa om om er een aan te schaffen
alvast bedankt
t is ene bekend probleem dus .de volledige game zou beter moeten draaien
Mijn systeem is:867DPGForce4MX 321,25Gb RAM
Zelfs Medal of Honor Allied Assault loopt voor geen meter. Die gasten daar kunnen gewoon echt niet programmeren. In huizen etc. loopt alles als een zonnetje, tot 100fps, maar als ik bijvoorbeeld ver vooruit kijk buiten dan stort het fps in en zit ik op zo'n 20fps of lager. Dat is echt heel lastig spelen. Ik dacht dat het eerst wel meeviel, volgens mij waren versies 1.0 tot 1.12 sneller dan 1.13 en 1.14. Anyway, Mohaa draait gewoon niet lekker op de mac. Ik ben bang dat het met spearhead in de final nog veel erger is dan bij assault.
Ik heb deze config:G4 86710.2.51,12 GB RamGeForce 2 MX 32
Ik denk dat MOH geen dual processor ondersteund en daarom ook zo slecht loopt.Overgens heb ik een netwerk verbinding met iMac G4 17" en netwerk gamen met MOH gaat erug vlot!!!! Goed lopende Games voor OS X zijn er maar weinig, helaas. Maar nog even wat: 30fps = trilvrij wat moet je dan in vredesnaam met 100 fps.Als de Mac (of PC) nou die 70 fps gebruikt voor het constant houden van 30 fps, dan heb er toch veel meer aan. Nu heb je last van pieken en dalen.....Maar ja das mijn visie
Gr
cbrouwer om 9:33, 7-05-2003 Ik denk dat MOH geen dual processor ondersteund en daarom ook zo slecht loopt.
MOH:AA vanaf versie 1.13 ondersteunt wel degelijk DP. Alleen niet automatisch. Tik in de games console r_smp "1" en daarna vid_restart. Of zet /seta r_smp "1" in je cfg.
Bij mij (1.25 DP, 1GB RAM, GF4Ti) loopt ie als een zonnetje met alles (maar dan ook alles, ook r_lodbias en r_lodcurveerror trucs zoals bij QIIIA) aan. Hij crasht alleen altijd in de Noorse levels (in het begin) wanneer je een duikboot binnen gaat.Van Spearhead weet ik het niet, maar dat zou dezelfde engine als AA versie 1.13 zijn.
Gr.M
PS: JKII (ook Quake III engine) ondersteunt DP *niet*.
2 x 1 GHZ proccesor (dual dus)512 MB RAM
Ow, geen wonder:
draait erg goed, de instellingen staan gemiddeld, niet extreem hoog.
maar scpeelt haardstikke fijn
MacJunk
Maar nog even wat: 30fps = trilvrij wat moet je dan in vredesnaam met 100 fps.Als de Mac (of PC) nou die 70 fps gebruikt voor het constant houden van 30 fps, dan heb er toch veel meer aan. Nu heb je last van pieken en dalen.....Maar ja das mijn visie
Ofwel: het kan niet beter. Jammer.
Games voor OSX moeten van mij trouwens OpenGL gebruiken. Als je dan een ATI Radeon of nieuwer, of een NVIDIA van ongeveer even oud werkt dat het snelst.
Dit is wel niet het eigenlijke onderwerp, maar je moet toch even antwoord geven aan mensen die een vraag stellen.
Ik heb trouwens ook last van rode en groen vlekken als ik mohaa speel. Dat is gebeurd nadat apple openGL heeft ge-update.
@macwarphwat is dit: r_lodbias en r_lodcurveerror en hoe zet je het aan?
ftp://ftp.aspyr.com/pub/MedalOfHonor_1.14_Update.sit