Niet goed zijn:
De al te geometrische krommingen
De harde overgangen tussen recht en krom
De verhoudingen tussen lijndikte en binnenruimten van de verschillende glyphs
De verdeling van boven en onderdeel van de B (botst ook nog eens erg met de verhoudingen in de P)
Het ontbreken van een bewust contrast, oftewel het slechte contrast nu
De knullige verbinding tussen boven en onderzijde van de S
De geforceerde verbinding tussen S en T
De ongelijke (optische) spatiëring tussen de letters
Tot zover over de lettering van POSTBUS. En dan nog:
De slappe keuze van kleur en steunkleur (met name tov de ondergrond)
De weinig geslaagde combinatie met de Frutiger-achtige tekstregel onderaan (toch een wat meer humanistische schreefloze, die weinig verband heeft met de geometrische letter van POSTBUS)
De overdreven grote woordspaties in de regel onder
De verhouding tussen de diverse elementen
Het a-symmetrische karakter dat botst met de toepassing op een bus (denk aan de richting waarin die rijdt)
Prutswerk dus. Maar dat vind ik & wat heeft dat dan helemaal te betekenen, huh?