Photoshop deactiveren lukt niet
28 juli 2011 - 23:55   
geplaatst door: evdb
Sinds vanmiddag ben ik de gelukkige eigenaar van een i7 MacBook Pro, 13". Op mijn oude MacBook Pro wil ik Photoshop CS3 deactiveren, maar ik krijg de melding dat ik geen internetverbinding zou hebben (die nodig is om dit te bewerkstelligen). Die verbinding is er echter wel degelijk. Maar het lukt dus toch niet.

Nu kan ik Photoshop niet installeren op mijn nieuwe MBP. Wat te doen?

Dank voor de hulp!
evdb

Photoshop deactiveren lukt niet
29 juli 2011 - 00:00    reactie #1
geplaatst door: Godfather
Je draait of hebt in het verleden geen van de volgende toepassingen gedraaid;
- Firewalls
- Little Snitch
- scriptjes op de achtergrond die hosts bestanden aanpassen

?

Mac Pro '08 - iPad 16GB - iPhone 6 - Next Gen MB Pro
Photoshop deactiveren lukt niet
29 juli 2011 - 00:02    reactie #2
geplaatst door: evdb
Ik pleit onschuldig. Geen van allen. Dat wil zeggen: de router is op een standaard-manier ingesteld, ook niks aan veranderd.

?

Photoshop deactiveren lukt niet
29 juli 2011 - 00:17    reactie #3
geplaatst door: Nelis00
Misschien niet de oplossing die je zoekt maar ik denk wel het snelst.

Ik zou zeggen gewoon morgenochtend even Adobe bellen en vragen of ze hem voor je willen deactiveren. Binnen 5 minuten hang je op en is het geregeld...

Photoshop deactiveren lukt niet
29 juli 2011 - 00:19    reactie #4
geplaatst door: evdb
Ga ik doen, bedankt voor jullie hulp!
Photoshop deactiveren lukt niet
29 juli 2011 - 13:57    reactie #5
geplaatst door: evdb
Ik heb inderdaad gebeld met Adobe. Oorzaak is bij hen onbekend, maar ze hebben nu een activatie toegevoegd, waardoor ik Photoshop op mijn nieuwe compu kan gebruiken.
Fijn :-)