uiteraard mag je dat vragen. De voornaamste reden voor aanschaf iPad is om bereikbaar te zijn op de baan (mails via Exchange, iCal,...). Raar maar waar, nog niet iedereen was in het bezit van een Smartphone en wilt ook niet dag en nacht bereikbaar zijn, maar enkel wanneer het past (tussen kantooruren) Dan is iPad een beter alternatief dan een iPhone/smartphone. Hoewel ik zelf geen 15 minuten zonder mijn iPhone zou kunnen
Momenteel bezorgen wij aan potentiële klanten papieren uitnodigen van events, bijeenkomsten, inhoud van opleidingen etc. Maandelijks komen er nieuwe seminaries, events bij.
Dit is niet hoofddoelstelling bij aanschaf iPad, maar leuk ter commerciële ondersteuning. We hebben dus altijd alles op 'zak' hetgeen het voordeel geeft, dat je niet altijd heel veel brochures en zo voort moet meeslepen. Dat is één van de voordelen.
Er is wel degelijk een plan/verwachting: namelijk kunnen werken met je iPhone op de baan + bibliotheek van ons aanbod altijd bijhebben. Alleen wou ik nu even checken hoe we dit laatste onderdeel technisch het best aanpakken.