(opgelost) iPad en UPC
28 februari 2011 - 10:51   
geplaatst door: Ger van den Berg
Een collega zit met het volgende probleem waar ik geen antwoord op heb. Hij schreef:

Ik probeer op "mijn" ipad een emailaccount aan te maken, en dat lukt voor het grootste deel. Het probleem is echter dat ik wél email binnenkrijg, maar geen nieuwe berichten, of antwoorden, kan versturen. Als ik een nieuw bericht probeer te versturen, krijg ik steeds de melding "Er is een kopie in de map Uitgaand geplaatst. De server accepteert het afzenderadres h.helder@chello.nl niet".
Ik heb UPC gebeld, maar ik trof helaas een nietweter. Enig idee waar het probleem zou kunnen zitten?

Kunnen jullie hem van zijn probleem afhelpen?

(Bewerkt door Ger van den Berg om 11:05, 28-02-2011)

gerberg
(opgelost) iPad en UPC
28 februari 2011 - 10:56    reactie #1
geplaatst door: paulusch
Welke smtp-server heb je ingesteld?
(opgelost) iPad en UPC
28 februari 2011 - 11:05    reactie #2
geplaatst door: Ger van den Berg
Het probleem is door de collega inmiddels zelf opgelost. Er moest een poort worden opengesteld.
Dus het draadje kaan inmiddels al weer afgesloten worden/
Bedankt paulusch voor je reactie.
gerberg