sebastien om 22:31, 14-09-2011Citaat... Volgens mij kan ik via apple.nl genoeg bestellen.Misschien had jij het moeten doen...
... Volgens mij kan ik via apple.nl genoeg bestellen.
Misschien had jij het moeten doen...
Bedankt voor deze goede tip!.....
Refurbished modellen zijn niet te onderscheiden van nieuw en worden echt nooit met deuken of oude firmware afgeleverd.
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat deze AASP jou een oor heeft proberen aan te naaien met een zelf gerepareerd exemplaar. Goed dat je daar niet ingetuind bent, maar nee, Apple valt hier niets te verwijten. Wel de dealer.
(Bewerkt door 1rzarector om 23:11, 14-09-2011)
karel apple om 23:06, 14-09-2011Zeker weten dat jouw tweede exemplaar geen refurbished Apple iPad is.Refurbished modellen zijn niet te onderscheiden van nieuw en worden echt nooit met deuken of oude firmware afgeleverd. Ik heb een donkerbruin vermoeden dat deze AASP jou een oor heeft proberen aan te naaien met een zelf gerepareerd exemplaar. Goed dat je daar niet ingetuind bent, maar nee, Apple valt hier niets te verwijten. Wel de dealer.
Ok dat zou kunnen, maar hoe weet ik nu bij de derde iPad dat deze niet afkomstig is uit de voorraad van deze AASP en een gerepareerde is?...maw hoe kan ik dit voorkomen?
Nog vergeten te melden: het serienummer was nog niet benkend toen ik het checkte via apple.nl maar ik weet niet of dat normaal is. Het moest nog worden geregistreerd volgens deze AASP
(Bewerkt door lions193 om 23:15, 14-09-2011)
Nu waren we bijna twee pagina's verder voordat iedereen wist waar het hier precies om gaat, en dat is een beetje zonde van alle energie.
Daarnaast is mijn idee dat hier simpelweg iets mis is gegaan. Ik kan mij namelijk niet indenken dat de AASP hier van een of andere miskleun heeft proberen af te komen zoals Karel dat oppert. Voor zoiets je reputatie op het spel zetten? Nee, dat kan er bij mij echt niet in.
lions193 om 22:27, 14-09-2011Volgens mij kan ik via apple.nl genoeg bestellen.
Efefes om 23:51, 14-09-2011Een refurbished iPad zou inderdaad niet van nieuw te onderscheiden moeten zijn.Ik ga wel mee in de veronderstelling van Karel, helaas zijn mijn ervaringen bij diverseNederlandse service providers niet zodanig positief dat ik dit als onmogelijk beschouw.(met een positieve uitzondering voor Cardservices in Zwolle).
Helemaal mee eens.
Als een derde reparatie niet in een goed product resulteert levert Apple normaal gesproken een nieuw product, maar daar heb jij in deze waarschijnlijk weinig aan omdat ik aanneem dat deze iPad ook nieuw was.
Ik vraag me wel af waarom je steeds moet wachten op een andere, heeft de winkel waar je de eerste kocht geen iPads op voorraad? Zo ja, dan mogen ze je inmiddels wel eentje uit die voorraad leveren (en die je nu niet alleen op pixels nakijkt, maar natuurlijk ook op bleeding).
aan TS heeft iemand in je omgeving zo'n iPad. Wellicht dat het inderdaad niet anders is???
Apple zelf stuurt me weer naar de service provider. Hoezo vreemd? Apple moet zorgen voor een goed produkt en levert nu 3 x een fout artikel. Ik snap ook wel dat je niet 10 x een omruil kan krijgen, maar bleeding (ja idd met zwarte achtergrond bv met film kijken) zou niet mogen. Ik kan nu dus wel Apple bellen of ze hem komen ophalen en dan evt omruilen.
De arrogantie van Apple bevalt me niet en servicegericht zijn ze allerminst. Als bezitter van een iMac, iPhone en iPad ben ik op mijn hoede voortaan. Ik heb denk ik 1,5 uur aan de lijn gezeten met Apple zelf. Ze zeiden: wat wilt u nou eigenlijk dat we voor u doen. Bizar toch?
Laat ik maar gaan genieten van mijn iPad en die bleeding voor lief nemen...al zint me dat niet. Zijn idd ergere dingen in het leven.
De eerste iPad was dus gekocht in de VS op 18 augustus........dus idd gewoon nieuw.
(Bewerkt door lions193 om 19:41, 21-09-2011)