geplaatst door: Feek
Gegroet,
In het kader van de naderende Lion release en iCloud dacht ik mijn verlopen MobileMe account weer eens te testen op mijn iPad (via instellingen>mail, contacten, agenda>voeg account toe> MobileMe). Tot vorige week werd gemeld dat de evaluatietijd was verlopen. Nu krijg ik de melding dat een gratig MobileMe account is aangemaakt!

Dus oude accounts worden blijkbaar weer geactiveerd  :thumbs-up: en zullen denk ik bij een update naar iOS5 en Lion ook beschikbaar voor de nieuwe iCloud diensten :)

Overigens is bovenstaande melding anders dan de melding die je krijgt als je via een actief Apple-ID je find-your-ipad. Uiteindelijk is wel alleen find-your-ipad actief....

(Bewerkt door Feek om 22:37, 2-07-2011)

Verlopen evaluatie MobileMe account weer actief!
3 juli 2011 - 00:11    reactie #1
geplaatst door: MackerJack
bij mij lukt het mooi niet ...
geen moeite is me teveel om het mij gemakkelijk te maken
Verlopen evaluatie MobileMe account weer actief!
3 juli 2011 - 08:53    reactie #2
geplaatst door: Feek
Activatie lukt alleen op een iOS apparaat en mogelijk is jouw account nog niet geactiveerd (zoals die van mij vorige week nog niet).