Een aantal weken geleden heb ik op dit forum een topic geopend met het probleem dat mijn iPhone 4S volumeknop (+) aan de zijkant het niet meer deed. Ook deden de andere volumepanelen niet meer van mijn iPhone. Na vele adviezen via dit forum, ben ik langs de shop gegaan van mijn provider. In dit geval T-mobile.
Vandaag heb ik een brief gekregen met de reactie dat het betreft om waterschade en dit niet bij de garantie hoort van T-mobile, waardoor ik of 275 euro betaal voor reparatie of dat ze mijn telefoon ongerepareerd terugsturen..
Naar mijn idee heeft het helemaal niet met waterschade te maken, aangezien er nooit mee water in aanmerking is gekomen.. Hooguit een beetje vocht, maar daar horen de iPhones wel tegen te kunnen, aangezien ik al jaren de iPhone gebruik.
Verder heb ik gezocht op internet en kwam onder andere veel links tegen dat T-mobile naar velen een brief heeft gestuurd met het probleem dat het om waterschade gaat en zij dat niet vergoeden. Echter, bij meerdere keren is eruit gekomen dat het helemaal niet om waterschade ging. Overigens zijn zij ook dit onderwerp bij het programma Kassa gekomen van de Vara.
Ik weet dat ik hierover contact op moet nemen met de klantenservice, maar ik vroeg me af of meerdere mensen met dit probleem tegen zijn gekomen en hoe zij hebben gehandeld.
Elk mogelijk advies wordt zeer op prijs gesteld!