Problemen met YouTube app
30 december 2015 - 20:51   
geplaatst door: HansAnders
Indien ik een clip in de youtube app bekijk, misschien de naam van de uploader. Op gewoon youtube site kan ik gewoon verder zoeken welke clips de uploader ook nog heeft geuploaded.

Wat ik verder nog mis is dat ik clips niet kan voorspoelen.

Gaat dat echt niet of is het een probleem tussen mijn oren?

Sorry voor mijn slecht Nederlands. Wie een tikfout vindt mag het zeggen of hem houden.
Problemen met YouTube app
1 januari 2016 - 09:39    reactie #1
geplaatst door: anraadts
Ik neem aan dat je met voorspoelen eigenlijk doorspoelen bedoelt; als je één keer op de video tapt dan krijg je alle opties te zien. Daarbij zit het rode bolletje en streepje onderaan, daarmee kan je door- en terugspoelen.

Meer van dezelfde uploader kan je volgens mij vinden als je op het pijltje rechtsonder de video klikt, waardoor er meer tevoorschijn komt.

Problemen met YouTube app
1 januari 2016 - 11:35    reactie #2
geplaatst door: HansAnders
ik ken het rode bolletje. Maar met de app kan ik alleen stoppen en weergeven, niet doorspoelen of terugspoelen. Dat lukt mij alleen met de website. Maar bedankt voor het meedenken. Ik denk de app te verwijderen, mocht er geen betere oplossing komen.
Sorry voor mijn slecht Nederlands. Wie een tikfout vindt mag het zeggen of hem houden.
Problemen met YouTube app
1 januari 2016 - 11:46    reactie #3
geplaatst door: anraadts

Citaat
HansAnders om 11:35, 1-01-2016
ik ken het rode bolletje. Maar met de app kan ik alleen stoppen en weergeven, niet doorspoelen of terugspoelen.

Dus ook niet als je met je vinger dat rode bolletje probeert te bewegen?

Heb je jouw iPad al herstart?

Problemen met YouTube app
1 januari 2016 - 12:47    reactie #4
geplaatst door: HansAnders
Dat met de vinger verslepen is de oplossing! ik zet de iPad uit om hem te laden. Misschien niet nodig, maar ook niet schadelijk.

Opgelost!

Sorry voor mijn slecht Nederlands. Wie een tikfout vindt mag het zeggen of hem houden.
Problemen met YouTube app
1 januari 2016 - 21:16    reactie #5
geplaatst door: anraadts
Goed om te horen dat het nu wel gelukt is!  :thumbs-up:

En je iPad uitzetten bij het opladen is echt niet nodig hoor. iOS is zo stabiel dat het zelden of nooit een herstart nodig heeft.