Reeds Machtiging iTunes op laptop
2 augustus 2010 - 16:31   
geplaatst door: manie
Als ik mijn iPhone aan mijn iTunes koppel dan wil ik bijvoorbeeld mijn apps synchroniseren. Ik machtig mijn computer etc.etc. maar dan krijg ik de melding dat de computer reeds is gemachtigd en haalt mijn hele iPhone leeg (muziek, foto's, apps). Oke dan alles annuleren, machtiging intrekken, computer afmelden maar het probleem blijft. Ik heb inmiddel een nieuwe iTunes  gedownload maar het probleem blijft zich voor doen. Wie weet wat ik verkeerd doe? :wacko:
Reeds machtiging iTunes op laptop
2 augustus 2010 - 16:46    reactie #1
geplaatst door: jack brent
Machtigen is voor aankopen in de iTunes store. Dit heeft volgens mij niets te maken met het synchroniseren van je iphone.
Reeds machtiging iTunes op laptop
2 augustus 2010 - 19:24    reactie #2
geplaatst door: manie
Hoi jack dit klopt maar als ik de apps wil overzetten in mijn i-tunes moet ik de computer machtigen etc. als ik ze over wil zetten dan vraagt de pc om deze machtiging en dan krijg ik de melding dat ik niet ben gemachtigd.
Reeds machtiging iTunes op laptop
2 augustus 2010 - 21:19    reactie #3
geplaatst door: jack brent
Ok nu begrijp ik het. Hier heb ik eerlijk gezegd ook geen pasklare oplossing voor. Sorry.
Reeds machtiging iTunes op laptop
2 augustus 2010 - 22:59    reactie #4
geplaatst door: jackybe67
Kun je eens kijken in je account hoeveel computers er al zijn gemachtigd?
iMac 27 inch i5 (thuis), iMac 21,5 inch (werk), iPhone 6 64 gb, Apple Watch
Reeds machtiging iTunes op laptop
3 augustus 2010 - 10:18    reactie #5
geplaatst door: manie
In mijn account staat dat er buiten deze nog een computer is gemachtigd.
Reeds machtiging iTunes op laptop
3 augustus 2010 - 12:19    reactie #6
geplaatst door: ouwemac
Hoi manie
Het lijkt erop dat er nog een oude machtiging op je computer zit, heb je hem niet nieuw gekocht?
Optimistisch maar zonder hoop. (Tommy Wieringa)
Reeds machtiging iTunes op laptop
7 augustus 2010 - 09:03    reactie #7
geplaatst door: manie
Pff het is opgelost!! :shakehands:

Via via kwam ik op de volgende site http://support.apple.com/kb/TS1389?viewlocale=nl_NL en het probleem schijnt zich meer voor te doen.