Kan app niet opnieuw installeren vanaf iCloud
13 augustus 2014 - 11:36   
geplaatst door: imacgek
Ik probeer een app die ik al eens gedownload heb maar later verwijderd opnieuw te installeren via App Store -> Updates -> Aankopen -> en dan klikken op het wolkje. Vervolgens verschijnt de mededeling: "U heeft dit al gekocht en dus wordt het nu zonder extra kosten gedownload". Ik tik op "ok" en vervolgens verandert het draaiende rondje (ten teken dat de download gestart zou zijn) weer in het wolkje en gebeurt er dus niets.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Ik kan de app dus niet meer installeren. Is het wellicht mogelijk om die app uit de lijst van eerder gedownloade apps te verwijderen?

iMac 17" Core Duo 1.83 Ghz, MacBook Core 2 Duo 2,16 Ghz Zwart, iMac DV 400 Mhz (R.I.P.), iPod 5 GB (1st gen.), iPod Photo 60 GB (4th gen.), iPhone 3G (8 GB), iPhone 4 (16 GB), iPhone 4s (16 GB)
Kan app niet opnieuw installeren vanaf iCloud
13 augustus 2014 - 13:45    reactie #1
geplaatst door: Kiiruna
je kunt aangekochte programma's wel verbergen, maar het blijven wel aangekochte programma's
MacBook Pro 14 inch - Apple M1 Pro - 16 GB - iPhone SE 1e gen. - 32 GB - Apple Watch series 7
Kan app niet opnieuw installeren vanaf iCloud
13 augustus 2014 - 13:57    reactie #2
geplaatst door: jtk
Ben je ingelogd onder een beheerders-account als je probeert de applicatie te downloaden en installeren? Met een normaal (= niet-beheerder) account wil het wel eens gebeuren dat de vraag voor beheerders-autorisatie om de applicatie te installeren niet verschijnt of onzichtbaar is achter een ander venster.
jtk