iPhone 4S roll out wereldwijd + ondersteuning
8 december 2011 - 10:07   
geplaatst door: tvdl86
Hi All,

Op mijn werk gaan ze midden Januari over op de Iphone4S. Deze worden gekocht voor meerdere landen over verschillende continenten. Deze verschillende kantoren krijgen op één centraal moment de Iphones toegereikt. Zeg maar als een soort van kick-off wereldwijd. De contacten met apple liggen er rechtstreeks en de koop etc hiervan is geen probleem.

We willen op de kick-off ook een app presenteren op de Iphone van al onze collega's. Ook moeten alle emailsettings, wifi-settings + synchronisaties geïnstalleerd worden per Iphone. Nu krijgen we een mdm systeem waarin we alle Iphones gaan beheren. Via dat mdm systeem kunnen we pushberichten sturen en apps 'klaarzetten' die ze moeten downloaden. Mijn vraag is wat het makkelijkst is.

Moeten we per locatie een techneut de Iphones helemaal laten prepareren of moeten we ze zelf uit laten vogelen hoe ze hun email installeren? Etc. Dit of course door middel van ondersteunende filmpjes en alles wat je maar kan denken.

De reden dat ik de vraag hier stel is dat ik denk dat jullie allemaal een stap verder denken dan de normale mobiele gebruiker.

Ik waardeer jullie feedback ten zeerste.  :worship:

With kind regards,

Ton van der Leeden