Enkele vragen na mislukte update naar iOS 9
20 september 2015 - 10:59   
geplaatst door: Jacko
Mijn vrouw heeft een iphone 5s en daar stond nog iOS 7 op. Ik heb hem O.T.A. Ge-update naar IOS 9. En dat ga ik dus nooit meer doen want de iphone sloeg vast en op diverse fora was dit een bekend probleem. Uiteindelijk is het me gelukt om iOS opnieuw te installeren maar dan wel zonder back-up. Omdat downgraden een probleem zou zijn heb ik de back-up van iOS 7 op een oude iphone 4 gezet en gelukkig zijn alle data daar beschikbaar. Alleen hoe krijg ik die gemakkelijk naar de iphone met iOS 9?

Mijn vrouw heeft namelijk een haar iCloud account via een ander email adres lopen dan haar App Store account. Ik weet niet welke gegevens zijn opgeslagen in de cloud. Hoe kan ik dit het beste rechttrekken?

Als ik het om wil zetten naar een gezinsabonnement wat moet ik dan invullen? Haar iCloud account of het app store account?

Enkele vragen na mislukte update naar iOS 9
20 september 2015 - 11:19    reactie #1
geplaatst door: GeorgeM

Citaat
Jacko om 10:59, 20-09-2015
Ik weet niet welke gegevens zijn opgeslagen in de cloud. Hoe kan ik dit het beste rechttrekken?

Even inloggen op https://www.icloud.com

Enkele vragen na mislukte update naar iOS 9
15 oktober 2015 - 19:40    reactie #2
geplaatst door: Jurriaan
Via of via iTunes.
iPhone 4 backuppen via itunes en die back-up terug zetten op de iphone 5s.
MBA '20 M1| SE1 & 2 iOS 15/18 | Mini6 iPadOS 18 | ATV 4K MKI  TVOS18|