Ik verblijf in de winter in Spanje en kijk Ned tv van Ziggo Go via iPad en ATV op tv. Sinds afgelopen maandag werkt dit niet meer. Ik krijg foutmelding "Er heeft zich een fout voorgedaan bij het laden van dit materiaal" op mijn tv. Als ik dan weer terugschakel naar afspelen op mijn iPad dan staat daar "Niet beschikbaar. Deze video kan niet worden afgespeeld".
Tot zondag kon ik alle zenders nog gewoon op tv zien (uiteraard werkt in het buitenland de functie terugkijken niet), maar ineens kan dat niet meer. Ik heb alle standaard trucs geprobeerd: updates checken, opnieuw starten, stroom 1 min eraf halen, wifi checken, maar niets helpt.
Het rare is dat ik wel gewoon Netflix kan afspelen via ATV. Dus internetverbinding is goed en verbinding met tv ook. Ik heb ook een chromecast geprobeerd en daar werkt het streamen van Ziggo Go wel mee. Ik heb sinds kort iOS 13.3 op mijn iPad Air2, maar kan niet zien wanneer dat precies is geupdate. Mijn vrouw heeft een iPad mini met iOS 12.4 en daar werkt het ook niet meer op. Dus het lijkt erop dat het geen foutje in iOS is, toch?
Heeft iemand een idee wat er mis kan zijn of wat ik nog meer kan doen?