Nano Display
3 mei 2007 - 10:02   
geplaatst door: wannabe steve
Ik heb vanmorgen, in Sydney, een iPod nano gekocht. Heel mooi dingentje, werkt perfect. Echter, op het display zit een vreemd verschijnsel, een rij pixels doet het niet. Wat doe ik nu? Apple's iPods en Notebooks hebben world wide warranty, zou ik hem bij een dealer moeten brengen? Of gaat het vanzelf weer over? (lijkt me sterk, maar kan misschien toch?)

Voor een duidelijker beeld:
http://macvia.eu/pictures/macfreak/nano1.JPG

bedankt!

I know you're with me, so what if we do fall apart?
Give into all that we are and let all the broken pieces shine
Nano Display
3 mei 2007 - 10:11    reactie #1
geplaatst door: Slagroom
Hiermee moet je terug gaan, zou toch vast wel garantie zijn, toch?
Nano Display
3 mei 2007 - 10:11    reactie #2
geplaatst door: Hildo
Hoi Steve,

Ik zou ogenblikkelijk teruggaan naar de dealer. In dit geval was je Nano bij aflevering al gebrekkig en kun je gewoon een nieuwe vragen. Als ze moeilijk doen uitleggen dat je niet kunt wachten op reparatie en dat ze een ondeugdelijk product hebben afgeleverd.

Sterkte ermee,

Hildo

Show me a man who loves football and nine times out of ten you'll be pointing at a really bad shag. (Julie Burchill)
Nano Display
3 mei 2007 - 10:22    reactie #3
geplaatst door: Kameleon
DOA (dead on arrival) periode is 2 weken; binnen die tijd terugmelden bij het originele aankooppunt. Daarnaast of daarbuiten kun je em altijd online of via een serviceprovider om laten ruilen (wereldwijd)
There are 10 kinds of people; those who understand binary and those who don't
Nano Display
3 mei 2007 - 10:57    reactie #4
geplaatst door: wannabe steve
Okies, aangezien ik nu weer terug ben in nederland zal ik Apple Care even bellen, thanks!
I know you're with me, so what if we do fall apart?
Give into all that we are and let all the broken pieces shine