rvanoostrum om 21:06, 24-04-2010zie je dat er een krasje op zit.
rood/blauw/groen = stuck pixel, luie pixelwit / zwart = dode pixel
Ben benieuwd of er een appje is die je scherm heel snel aan-en-uit-en-aan-en-uit-en-aan-en-uit-en-aan-en-uit zet om die pixels los te dwingen. Lijkt me niet eens ondenkbaar.
http://product.madeinchina.com/wholesale-product-image/iPad-android-OS-WIFI-7-0-inch-touch-screen-G_12229679.shtml
Paul Sondervan om 10:43, 26-04-2010Hmmm, na de eerste post van blommaartipad is het opmerkelijk stil rond hem geworden.
Snap wel dat hij/zij hier niet meer komt, de reacties verschillen van `balen` tot `eigen schuld, dikke bult` tot `je had maar niet zonder bonnetje moeten kopen` terwijl TS het gewoon bij een webwinkel hier in NL besteld heeft en die de iPad gewoon nog steeds op de site hebben staan.
Laatste tijd is het hier wel raak met vooroordelen t.o.v. gebruikers.....
En hij -had- het euvel mogelijk eerder (in de winkel) kunnen ontdekken, maar daar geloof ik niet zo in: dat doet bijna niemand.
Nu iets kopen in een winkel zonder BON? lijkt me vreemd! Reukt naar ondeugelijke praktijken, zou zeker eens gaan klappen met die winkel, want zij hebben toch rare verkoopspraktijken dan.
Je hebt toch altijd een bon? hier in belgie toch
Er is geen sprake van " kopen zonder bon"
FanBoy om 13:26, 26-04-2010Snap wel dat hij/zij hier niet meer komt, de reacties verschillen van `balen` tot `eigen schuld, dikke bult` tot `je had maar niet zonder bonnetje moeten kopen` terwijl TS het gewoon bij een webwinkel hier in NL besteld heeft en die de iPad gewoon nog steeds op de site hebben staan.Laatste tijd is het hier wel raak met vooroordelen t.o.v. gebruikers.....
Misschien moet jij je eigen onderschrift eens eer aan doen.
Succes in ieder geval.
Ik bedoel, je hebt een goede kans om er met de winkel gewoon uit te komen. Maar omdat zij niet reageren op emails geef je het maar meteen op en verkoop je het nagelnieuwe apparaat met (waarschijnlijk) een stuk verlies. Heb je ze al geprobeerd te bellen?
Ik snap heus wel dat er een drempel ligt en ik heb er zelf ook vaak genoeg last van. Bellen of langs gaan om te klagen kan soms heel raar voelen, alsof jij de zeikerd bent. Ik moet mezelf soms ook een minuut opfokken voordat ik het nummer gedraaid krijg... maar ik doe het wel
Dus ik dwing gewoonlijk respect af via e-mail of telefoon.Kan je garanderen dat het in deze tijd erg lukt! (Ze willen geen klanten verliezen deze tijd, dus ze doen meer, of eindelijk wat ze zouden moeten doen, in zulk geval). Zou ze zeker eens bellen!
Welk model had je gekocht, en voor welke prijs?
ps zet een een foto van de pixel zou ik zeggen, zal de verkoop doen vlotten
groeten
(Bewerkt door Digitallife om 9:07, 27-04-2010)
Domeinnaam appelhoes.nlStatus actiefHouderAppelhoes VOFAdministratieve contactpersoonnormanwillems@me.comRegistrar Dootall & PartnersVossenbrinkweg a7491DE DELDENNederlandTechnische contactpersonenbartjan.buijs@dootall.comDomeinnaamserversns1.dootall.com ns2.dootall.com ns3.dootall.com ns4.dootall.com Datum registratie 2009-05-26Administratie door NL Domain Registry
En op het contactadres Honderdland 120 in Maasdijk is gevestigd: Willems Adventure Honderdland 120 2676 LT Maasdijk 0885-990140
Als ik zoiets zie dan begint het bij mij te kriebelen en is dit wel een van de laatsten waar ik iets bestel. Ik wil dat op een website een controleerbaar adres en telefoonnummer staat, zoniet dan geen bestelling.
(Bewerkt door ikkezelluf om 12:00, 27-04-2010)
www.appelhoes.nl verkoopt inderdaad iPads.
(Bewerkt door Paul Sondervan om 12:15, 27-04-2010)
hendriksmj om 9:27, 23-04-2010[...] test alles altijd in de winkel. Dan neem je 'm niet, als hij niet voldoet [...]