blommaartipad om 19:33, 26-04-2010Nu even niet mogelijk, ben onderweg en typ dit op me MacBook Pro. Ga nu weer even weg en neem me iPhone mee dus ik blijf online! Maar de pixel is echt heel klein, rechts van het midden.Ik ben een beetje een zeikerd wat dat betreft...
Ik niet, maar ik wil graag een foto . . .
Ik heb dat rode puntje er even als indicatie op gezet. Daar zit het pixeltje dus. Hij is natuurlijk veel kleiner dan dat rode puntje, maar kon even niet anders aangezien ik de pixel niet goed kon fotograferen.
jimmoor om 11:22, 27-04-2010Het vervelende lijkt dat via de site Applehoes alleen maar een contactformulier in te vullen is, er staan helemaal geen adres- of telefoongegevens bij.
Tenzij ze meteen na de verkoop zijn verhuisd...
AppelhoesHonderdland 1202676 LT MaasdijkNederland
Even opmaak aangepast
(Bewerkt door Doggie om 16:28, 27-04-2010)
Annuleren & Retourneren. U kunt uw bestelling annuleren. Dit kunt u doen door contact met op ons te nemen en vervolgens een reden van annulering en verdere gegevens op te geven, hierna gaan wij over tot terugbetalen van het aanbetaalde bedrag. U kunt uw bestelling ook retourneren. Mocht u uw bestelling toch willen retourneren dan is dit mogelijk binnen 7 dagen na levering van uw bestelling. Dit kunt u doen door contact met ons op te nemen en een reden van annulering en verdere gegevens op te geven. Vervolgens kunt u uw bestelling terugsturen naar ons, waarna wij na controle overgaan tot terugbetalen van het aankoopbedrag. Let op: Appelhoes neemt geen gebruikte producten retour en verwacht dat de klant het product met aangetekende verzending retourneert.
Dus, laat je niet afschepen, op naar het "warenhuis" in Maasdijk, zoals ze dat zelf noemen, je bent nog binnen de 7 dagen, dus heb je recht op een goedwerkende.Maar je moet wel snel zijn, de klok tikt door en de 7 dagen grens nadert met rasse schreden.
(ik heb je wel al een PB gestuurd voor een eventuele aanschaf, zoals je gevraagd hebt.)
(Bewerkt door jimmoor om 19:08, 27-04-2010)
Dus dan toch maar verkopen...
blommaartipad om 19:32, 27-04-2010Het lukt mij niet om met hun normaal in contact te komen: ze vermijden me en zeggen kort door de bocht dat ik maar op moet hoepelen en als laatste zin mailen ze: veel plezier met je iPad.Dus dan toch maar verkopen...
Meld je klacht hier. http://www.klachtenradar.nl/
Collega van me heeft zo een autoradio vervangen gekregen.
Succes.
Een niet goed werkende pixel midden op het scherm is volgens mij nog altijd een valide reden om het apparaat als ondeugdelijk te kwalificeren. Gewoon teruggaan naar die winkel en omruilen. Willen deze mensen niet ingaan op jouw verzoek dan doe je hier een oproep om op een goede zaterdag met alle Macfreakers bij dat adres te gaan protesteren. Ik ben dan in ieder geval van de partij!!
En in hun voorwaarden staat het duidelijk vermeld:
Let op: Appelhoes neemt geen gebruikte producten retour en verwacht dat de klant het product met aangetekende verzending retourneert.
Right. 'nuff said. De leverancier heeft helemaal geen plicht om je een nieuwe te doen. Repareren mogelijk wel maar 'ondeugdelijk' is nogal abstract. Het kan zo best zijn dat jij vindt dat je iPad stinkt. Of dat hij onnodig veel reflecteert. Dat blijft echter nog steeds persoonlijk en betreft het dus geen ondeugdelijk product. Ik snap niet dat zoveel mensen hier denken dat we als consument zo onredelijk kunnen zijn.
Lees anders even http://support.apple.com/kb/HT1721?viewlocale=nl_NL door. Daar staat het allemaal precies en nauwkeurig waarom Apple of je leverancier geen scherm retour neemt met slechts 1 dode pixel. Ik begrijp je frustratie overigens wel hoor bij een dode pixel maar het is simpelweg niet onvermijdelijk. TENZIJ je van tevoren hebt besproken expliciet enkel het apparaat af te nemen onder jouw aanvullende voorwaarden zoals het van tevoren checken op dode/luie pixels en de aankoop daarop te baseren. Maar het recht denken te hebben of te nemen is wat anders dan gewoon in goed overleg met de verkopende partij afspraken stellen.
Een niet goed werkende pixel midden op het scherm is volgens mij nog altijd een valide reden om het apparaat als ondeugdelijk te kwalificeren.
Het begint voor mij te klinken alsof er misschien iets meer aan de hand is met deze iPad, zeker gezien de halsstarrigheid van de TS om'm hier te verkopen.
erg vaag allemaal.....
Ook raar, want ik heb al 2X contact gehad via het tel. nummer dat op pag. 5 staat en ik word keurig te woord gestaan. Ook een mail met een vraag werd keurig beantwoord.Maar jij laat helemaal niks horen over het door mij gedane bod per PB en misschien ook niet aan anderen die je benaderd hebben met een bod, begrijp ik een beetje uit de reacties.