Ik sta nu ongeveer 2 maanden op de wachtlijst voor een iPhone 3GS, maar blijkbaar is het zo goed als hopeloos om in België aan een iPhone te geraken tenzij je het via Mobistar aanpakt natuurlijk. Als ik dan lees dat Apple met veel trots verkondigd dat het wereldwijd 30 miljoen iPhones heeft verkocht dan vrees ik dat de aanpak "bij ons" te wensen overlaat, ik ben namelijk niet van zin om bij Mobistar klant te worden. Zijn er mensen die hier meer over weten en zicht hebben op wat Apple van zin is met de andere klanten die gewoon een toestel willen? Mij leek de iPhone de ideale instap om op termijn een MacBook te kopen (PC is aan vervanging toe), maar ik ben momenteel minder gemontiveerd om de overstap te maken.
Groeten,Wouter
Je kan bv eens bellen naar EasyM in Turnhout.
jakvo
Ik heb reeds contact opgenomen met S&S Wommelgem en Easy-M in Mechelen, waar ik op de wachtlijst sta.
Bij Mobistar de iPhone gaan halen is natuurlijk mogelijk, maar het lijkt mij logisch dat je bij dezelfde leverancier voor al je Mac-producten blijft. Ik kan mij de discussie nu al voorstellen als er een probleem is tussen je Mac en je iPhone, dan begint iedereen naar iedereen te wijzen. Ik wil gewoon bij één partij terecht kunnen voor alle mac-gerelateerde zaken, of overdrijf ik hier misschien?
Bedankt voor jullie reactie!
Ik heb er sinds begin augustus een op bestelling bij Fnac. Tot op vandaag weten ze nog steeds niet wanneer hij geleverd wordt. Ook bij Mobistar zijn ze volgens mij alleen op bestelling te krijgen? Hopelijk gauw goed nieuws, want ik begrijp eigenlijk niet waar het probleem ligt. Bij Apple of bij de verkoopskanalen?
Ik heb begin juli een bestelling geplaatst bij Easy-M in Mechelen (voor mijn iPhone) en half augustus bij S&S Wommelgem (iPhone voor mijn vader), maar tot op heden géén zicht op een levertermijn bij beide leveranciers. ik sluit mij aan bij wimemberme... wachten is het probleem niet, maar je hebt géén flauw idee waar het probleem ligt.
http://www.easy-m.be/nl/winkels/Herentals/
(Bewerkt door pietdejutter om 23:13, 12-09-2009)
Ik heb zelf op 11 juli een iPhone besteld bij Switch Antwerpen en mocht het toestel een 2-tal weken geleden gaan afhalen. Ik heb dus net geen twee maanden op de wachtlijst gestaan.
Als ik de ervaringen bij de buren lees, dan vrees ik dat de wachtlijsten er nog niet korter op geworden zijn:
http://www.iphoneclub.nl/forum/f18/iphone-internet/f69/mobistar/41923-beschikbaarheid-3gs-belgie-deel-3-a-30.html
11 november loopt mijn huidige contract af. Ik had gehoopt op een legale manier aan een simlockvrije iPhone te komen. Als ik eea hier gelezen in ogenschouw neem kan ik me de moeite besparen. Ik neem normaal gesproken niet zo vaak lelijke woorden in de mond, maar hiervoor krijgt Apple van mij een dikke middelvinger. Ze worden weer bedankt
Volgens mij zit enkel het probleem bij Mobistar. Wellicht is daar gewoonweg een slechte organisatie van bestellingen en bestellen zij enkel bij Apple wanneer effectief er een bestelling is. Men neemt dus geen iPhone's op voorraad.
Waarom ben ik hier zo zeker van, omdat in onze buurlanden daar geen stockproblemen zijn. 3 weken terug was ik in Dordogne (Frankrijk) en zelfs daar was de iPhone per direct te verkijgen. Zelfs zonder sim-lock maar dan moet je wel een 3-tal dagen verblijven in Frankrijk om de code van de unluck te kunnen activeren.Das wanneer er in onze buurlanden voldoende iPhone's te verkijgen zijn, waarom kan dit dan niet bij Mobistar?
(Bewerkt door DJAN om 17:29, 25-09-2009)
Ach het is maar een theorietje, maar het verbaast me wel dat er internetshops zijn die die geunlockte iphones tegen veel geld wel direct kunnen leveren.
zo had ik binnen een dag een mooie nieuwe iphone 3gs uit Polen met een voordelig vodafone abbo.
(Bewerkt door Brinky om 18:41, 25-09-2009)
Ik begin het echt beu te worden...