sinds enkele dagen ben ik in het gelukkige bezit van een phone. er is momenteel alleen één ding wat mij nogal stoort: het bereik van mijn aanbieder (vodafone in dit geval) is niet overal in huis even goed. zo valt het blijkbaar op een plek war ik graag zit regelmatig weg. dat vind ik nog niet zo erg maar ik krijg vrijwel elke minuut een melding hiervan die ik eerst weg moet klikken voor ik weer verder kan met wat ik op die iphone aan het doen ben. is die melding niet uit te schakelen? ik kan er niets over vinden.
Maar het wegvallen zal denk ik niet liggen aan je toestel maar aan de provider. Mijn moeder heeft ook Voda.. en heeft er ook vaak last van soms wel soms niet.
(Bewerkt door DNA om 1:39, 15-03-2010)
Moet eerlijk toegeven, het is een vervelende melding. Telkens wanneer je thuiskomt of vertrekt krijg ik ook die melding dan.Zou dit ook graag uitzetten maar weet eveneens niet hoe op een iPhone 3GS.
Helemaal niet erg, maar die melding mag wegblijven.Heb ook nog niet gevonden of dat is uit te zetten.
Robert om 12:58, 15-03-2010[news]Als je een jailbreak hebt kan je Popup Blocker installeren, anders kan je het beste je telefoon op vliegtuigmodus zetten. Of de hele tijd op ok blijven klikken natuurlijk...[/news]
Werkt dat nog steeds?
In die omgeving ben ik al lang niet meer geweest!!Dit zou miss. wel eens handig zijn. ik heb nog versie 1.3 of zoiets.
En iedere keer als ik een call mis dan komt er een pop-up met "ik ga terug bellen" das wel minder want zodra je de iPhone unlocked (vinger-slide) dan gaat hij terug bellen.Moet je ook maar weten
Available In: Cydia
Waar moet je die dan ophalen?
Ik heb ooit zo'n knop erop gekregen dat noemde ze de installer, en als ik daar nu op druk kom ik op een pagina die heet "nullriver"En dan kan ik door all die categorieën heen lopen opzoek naar allemaal stukjes software.
Volgens mij is dat heel wat anders als de AppStore.Ik heb nog een gehackte met 1.1.3 software. (volgens mij nog net met kleurenscherm support)
(Bewerkt door DNA om 17:13, 15-03-2010)
Vitruvius om 9:07, 15-03-2010Ik krijg deze mededeling niet. Voor wat het waard is: Mijn providerinstellingen staan op automatisch.Ook Proximus trouwens
Toch een vraagje hierover, want het klopt, bij mij staan de instellingen niet op automatisch... maar dus proximus staat aangevinkt.
Maar de vraag is dan wel, als je op automatisch zet, dan neemt hij de best beschikbare provider ? Want de keuze is dan toch proximus, mobistar en base...Als je dan een abo hebt bij proximus, hoe zit het dan met de kosten wanneer je via de instelling "automatisch" belt via mobistar?Of kan dat niet ?