tantepoes om 20:12, 2-11-2008
Op het einde van de online bestelling bleek dat T-Mobile mij niet accepteert als klant! Vervolgens de volgende ochtend maar telefonisch geprobeerd, en wat denk je........... wederom werd ik niet geaccepteerd!
De medewerker kon en mocht mij niet vertellen waarom ik geen klant mag worden. Je moet dan een brief schrijven naar T-Mobile en de reden van het niet klant mogen worden opvragen. De brief is al op de bus, dus wachten maar......

Gefeliciteerd natuurlijk met de iPhone.
Ik vind het wel bizar dat de medewerker telefonisch niet
kon en mocht vertellen waarom je geen klant mag worden. Kennelijk
laten hun systemen dat soort informatie niet zien aan de medewerkers?
Ben nog steeds wel benieuwd of je ook nog een brief krijgt van T-Mobile naar
aanleiding van je tweede bestelling. Voor je het weet heb je dadelijk twee iPhone's
mty twee abonnementen, het is per slot van rekening T-Mobile dus alles is mogelijk.
(Bewerkt door Efefes om 14:03, 10-11-2008)