Mailadres Apple klantenservice
16 maart 2009 - 14:02   
geplaatst door: Tilbury
Na 2 weken is de headset van de iPhone al kapot. Er komt geluid uit maar het is duidelijk te horen dat de rechterkant loszit. Hierdoor krijg je geen mooie bassen maar een soort ploefjes. Vrij irritant uiteraard. Mijn Philips headset geeft prima geluid maar mist duidelijk de knoppen en de mic.

Nu is de vraag hoe kan ik hierover een klacht bij Apple krijgen per mail. telefonisch gaat niet lukken. Een zeer botte medewerker zei gewoon dat Apple hier niets mee doet omdat ze geen iPhone ondersteunen. T-mobile zegt dan weer: ja lekker makkelijk van Apple, etc..

Maar ik kan geen mail adres vinden. Kan iemand me helpen.

God gave us Adam, Eve and an Apple! Why the h@ll did we make Windows????
http://www.leondekkers.nl
http://www.twitter.com/LeonDekkers
Mailadres Apple klantenservice
16 maart 2009 - 14:14    reactie #1
geplaatst door: Godfather
Waar heb je hem gekocht? Terug gaan naar die zaak en je bent geholpen. Als dit online is, blijf aanhouden. T-Mobile heeft er niets mee te maken als ze enkel de provider zijn maar het toestel daar niet is gekocht.
Mac Pro '08 - iPad 16GB - iPhone 6 - Next Gen MB Pro
Mailadres Apple klantenservice
16 maart 2009 - 14:22    reactie #2
geplaatst door: Tilbury
Tsja dat is dus het probleem. Ik heb hem gekocht via Marktplaats. Prima deal: nieuwe iPhone 3G 16 gig voor 350 euro.
Maar ik weet dus niet uit welke winkel deze komt. Ik ben het wel met je eens dat T-mobile hier weinig mee kan. Daarom wil ik graag Apple aanspreken.
God gave us Adam, Eve and an Apple! Why the h@ll did we make Windows????
http://www.leondekkers.nl
http://www.twitter.com/LeonDekkers
Mailadres Apple klantenservice
16 maart 2009 - 14:25    reactie #3
geplaatst door: Calvin
ik gok dat het email adres  is: geenservice@tmobile.nl of geenservice@apple.nl

Je moet er mee terug gaan naar Tmobile shop, zij kunnen je verder helpen. Anders naar de webwinkel waar je hem van hebt

-= Back by popular demand =-
GetdropBox.com
Mailadres Apple klantenservice
16 maart 2009 - 14:29    reactie #4
geplaatst door: Tilbury
Ik blijf het toch wat vreemd vinden dat Apple gewoon weigerd om ook maar te luisteren naar een klacht.
God gave us Adam, Eve and an Apple! Why the h@ll did we make Windows????
http://www.leondekkers.nl
http://www.twitter.com/LeonDekkers
Mailadres Apple klantenservice
16 maart 2009 - 14:49    reactie #5
geplaatst door: Godfather
Nou ja, is het gebruikersschade (koordje trekken zeg maar) of een fabricage fout? Bij de eerste maanden ligt de bewijslast bij de leverancier, daarna bij jou. Succes...

Maarre, wie weet heb je helemaal geen garantie meer? Is dat misschien niet de reden? Je hebt hem via Marktplaats, wellicht heeft die verkoper hem helemaal niet via een Nederlandse store gekocht of is de aankoopdatum dermate oud dat het gewoon niet meer geldt.

Dan vind ik het niet zo vreemd. Is het toestel simlockvrij? En betreft het een Nederlands toestel? (kun je zien aan de boekjes e.d.)

Mac Pro '08 - iPad 16GB - iPhone 6 - Next Gen MB Pro
Mailadres Apple klantenservice
16 maart 2009 - 14:55    reactie #6
geplaatst door: hitchhiker
2 weken nadat je 'm gekocht had of toen die iPhone 2 weken oud was?
Als die iPhone nog in garantie is kun je gewoon Apple bellen: 0900-7777703 of naar elke reseller gaan, ze moeten je allemaal helpen. Je hoeft helemaal niet persé terug naar de dealer waar 't ding gekocht is.


Citaat
Calvin@beter.lezen.nu om 14:25, 16-03-2009
Anders naar de webwinkel waar je hem van hebt

Hij komt van Marktplaats, zoals je had kunnen lezen.
Mailadres Apple klantenservice
16 maart 2009 - 15:05    reactie #7
geplaatst door: Tilbury
Hij was 2 weken in mijn bezit en iets meer dan 3 weken geleden gekocht in Nederland van T-Mobile met simlock. Dat kan ik ook zien op de site van Apple als ik check of er nog garantie op zit.
God gave us Adam, Eve and an Apple! Why the h@ll did we make Windows????
http://www.leondekkers.nl
http://www.twitter.com/LeonDekkers
Mailadres Apple klantenservice
16 maart 2009 - 15:13    reactie #8
geplaatst door: Esquare
Maar een factuur of betalingsbewijs heb je dus niet?  :cool:
Probleem? Check eerst de opstartschijf met Schijfhulpprogramma én SMART Utility.
En kijk ook eens op: discussions.apple.com,•• The X LabOSX Daily of Tuts+ •en vermijd 'handige tooltjes' als CleanMyMac, Onyx, MacKeeper of Monolingual.
Mailadres Apple klantenservice
16 maart 2009 - 15:28    reactie #9
geplaatst door: Calvin
@Hitchhiker, ook al koop je via marktplaats,als je een abo afsluit en een iphone krijgt, neem ik aan dat er een faktuur is en dus een winkel die er aan gekoppeld is.
Is dat er niet, is het wel een heel vage transactie....

Dus alsnog, kijken wie er als detailhandelaar op de factuur staat en die aanspreken.

En daarnaast is het op het gebied van de iphone een heel verschil tussen garantie hebben en garantie krijgen, ik kan het weten, ben nog steeds aan het vechten met Apple en Tmobile

-= Back by popular demand =-
GetdropBox.com
Mailadres Apple klantenservice
16 maart 2009 - 15:28    reactie #10
geplaatst door: Godfather
Factuur of iets van een bewijs helpt wel maar is volgens mij niet noodzakelijk. Alleen dan dien je hem wel bij een T-Mobile shop in te leveren of een APR. Maar het mooiste is gewoon de verkoper vragen waar hij vandaan komt zodat je naar diezelfde winkel(keten) terug kan. In dit geval neem ik aan T-Mobile, maar een shop of online?

Het is m.i. nogal lullig om een APR met dit probleem op te zadelen terwijl de winst bij een T-Mobile shop ligt (en dat geldt ook andersom).

Mac Pro '08 - iPad 16GB - iPhone 6 - Next Gen MB Pro
Mailadres Apple klantenservice
16 maart 2009 - 15:43    reactie #11
geplaatst door: Tilbury
Ik ben een heel eind verder.
Toch maar naar Apple gebeld, we hebben immers meerder certificaten van AppleCare. Vriendelijke meneer aan de andere zijde vertelde dat hij eigenlijk niet mag helpen maar gaf we toch de truc om dit te regelen:

https://selfsolve.apple.com/GetWarranty.do

Hier kan je met het serienummer etc. een product laten vervangen. Je moet dan wel het deffecte onderdeel binnen 10 werkdagen retourzenden anders wordt het bedrag afgeschreven van je creditcard.

Lijkt me een geweldige oplossing.

Dan nog even over de iPhone zelf: nee ik heb geen bon. Ik heb de gok genomen nadat ik hem heb vastgehouden, bekeken en geprobeerd met mijn eigen SIM. Werkte perfect met doosje, doekje, headset en adapter. Bovendien was de telefoon in perfect staat. Dat alles voor de schappelijke prijs van 350 euro.

Hartelijk dank voor alle reacties!!

God gave us Adam, Eve and an Apple! Why the h@ll did we make Windows????
http://www.leondekkers.nl
http://www.twitter.com/LeonDekkers
Mailadres Apple klantenservice
16 maart 2009 - 15:49    reactie #12
geplaatst door: Godfather
Top geregeld dan, is inderdaad een nette manier om ervoor te zorgen dat zowel klant goed geholpen wordt maar niet 'ten koste van' de fabrikant.
Mac Pro '08 - iPad 16GB - iPhone 6 - Next Gen MB Pro