Ondanks dat het meer is als een GSM is bellen toch ook wel een handige optie vond ik! Nu was het een dure iPod. Goede nieuws is dat ik dankzij zeer goede hulp in de winkel (T-mobile shop in Tilburg) niet weer 2 weken hoef te wachten. Morgen of zaterdag komt de nieuwe alweer binnen!
Ik ben niet eens toegekomen aan het opzoeken van waar ik kan vinden of het nieuwe was. De vraag dus dan maar: waar zie ik dat?
Gelukkig begrepen ze in de shop ook wel dat ik het even gehad had. Wachten maar weer.
Gekke is wel dat de SMS toch blijken te zijn aangekomen die ik heb verstuurd.
En nogmaals de SMS kwam wel aan. Gebeld worden ging ook, alleen werd de verbinding dan verbroken na 3 seconde. Gewoon slechte software dus.
Hopen dus dat het hardware gerelateerd is.
Van de regen in de drup!
Straks weer gewoon de dingen kunnen doen die ik gewend was.
De aanhouder wint, ik heb mijn zin, nu maar hopen dat ik niet een maandagochtend model heb en dezelfde problemen krijg als Tilburry
YES!!
Toch wel iets geks aan de hand dat ik graag met jullie wil delen.Eerste wat opvalt is de doos. Deze is wit. En dan niet zoals ik ze eerder op het internet heb gezien voor de refurbished maar een echte doos zoals de zwarte.Verder alles er in (reserve spulletjes dus )
Tweede wat opvalt: het IMEI- en serienummer van de telefoon komen niet overeen met de doos! Wel zin in het plastic zakje dat om de iPhone zat een extra sticker met het juiste nummer.
Zal wel niet erg zijn, hij doet het, maar toch even posten op het forum!
Plaatjes zal ik op mijn blog plaatsen!
Nou heb ik koud anderhalve maand een nieuwe witte iPhoneEN NOU ZITTEN ER WEER SCHEUREN IN!! What the [PIEP]!!In de oude zat 1 scheur en nu zitten er alweer 2 in de nieuwe.Het moet toch niet veel gekker worden.Apple waar ben je mee bezig??
De refurbished iPhone die ik voor mijn gescheurde iPhone heb teruggekregen vertoond voorlopig nog geen scheuren, maar ik blijf het goed in de gaten houden.
(Bewerkt door speedymac om 12:16, 23-05-2009)
Omdat het een 'design flaw' is waar ik niets aan kan doen, telefonisch een vervangend toestel gevraagd. "Daarvoor moet u naar de T-Mobile Store," was 't antwoord. Of er een vervangend toestel op voorraad was, konden ze vooraf niet vertellen.
Toch maar naar de stad geweest. Uiteraard: geen vervangend toestel op voorraad, en al helemaal geen iPhone. Gaat niet, kan niet, iPhone's tijdelijk met iPhone's vervangen doen we niet aan. Uitgelegd dat ik m'n iPhone eigenlijk alléén gebruik vanwege de volledige internet browser, maar geen enkel pardon. Dus zou ik 'op de gok' weer terug moeten komen voor een vervangende Nokia of zo, want vóóraf even bellen naar de telefoonwinkel om te checken of er wél een vervangend toestel aanwezig is blijkt niet mogelijk: de telefoonwinkel heeft geen telefoon.
Ja, toedeledokie: met ontstemde tegenzin m'n (inmiddels klassieke) Nokia 3310 met teruggelopen batterijduur van een uur of zes, zeven maar weer uit de kast gehaald. En de iPhone op reis gestuurd. We wachten af. Waarbij aangetekend dat ik het maf vind dat er geen vervangende iPhone ter beschikking wordt gesteld en je maar gewoon 'iPhoneloos' een paar weken af moet wachten, terwijl het abonnement gewoon door blijft lopen. Maar goed, afgezien van een kleine resitutie win je dat gevecht als consument toch nooit...
[ Ger ][/news]
Dus in dit geval is er geen enkele mogelijkheid om iets aan te vechten.
Je koopt voor een boel centjes een toestel, je mag maandelijks een boel centjes overmaken om 'm te kunnen gebruiken maar als het toestel door een productiefout -buiten jouw toedoen- kapot gaat zijn alle concequenties voor jou. Inclusief weken lang wel betalen voor een dienst waar je niet of slechts deels gebruik van kunt maken. Recht of geen recht; dat vind ik gewoon niet logisch...
Er zit in mijn 3de!!! iPhone opnieuw een scheur bij de connector. Ik was gisteren zo sjago dat ik hem bijna uit de auto heb geflikkerd!
Straks maar weer naar de roze winkel in de stad. Later meer...