Een andere scheur zit midden op de bovenkant, dus niet aan de rand vast ofzo.Daarnaast zit er ook nog eens stof onder het scherm, al met al ben ik niet heel tevreden over de kwaliteit.
Ik weet zeker dat de telefoon niet gevallen is!!
Nu is mijn vraag.* Zijn er meer mensen die hier last van hebben* Weet iemand of dit onder garantie valt ( en niet naar bedoelt, antwoorden als ik denk het wel/niet heb ik niets aan, graag iemand die bij een APR werkt ofzo)
Thanks.
Calvin
De iPhone is al 2 keer via T-mobile ter reparatie aangeboden, bij de witte versie krijg je netjes een nieuwe. Bij zwarte noemen ze t gebruikerskrasjes omdat ze moeilijk te zien zijn. Als je ze voelt met je vinger is het weer een barst en doen ze er ook niks meer aan. Dus als je een witte iPhone hebt krijg je waarschijnlijk een hele nieuwe...
Heb Apple er zelf ook al over gebeld, maar die mogen zelf niks doen. Gaat allemaal via T-mobile, dus een Apple shop stuurt je ook door.
Erg jammer allemaal want je betaald er toch voor. Moet deze week weer een afspraak maken voor mijn MacBook, topcase is voor de 3e keer kapot en hij heeft ook al een nieuw inverter board gehad. Dus 4 reparaties in 2 jaar. Wat was de niet officiële regel van Apple, 3 keer zelfde reparatie is een nieuw exemplaar?
Maar....., nu komt het, omdat ze niet repareren maar omruilen, krijg ik geen garantie op het stof achter het scherm!!! Want volgens hen vallen de scheuren buiten garantie dus kunnen ze de andere fout, die binnen de garantie valt, niet oplossen. Mogen ze niet van Tmobile/Apple, zeggen ze...
Reperateur verwijst naar Tmobile, als de scheurtjes voelbaar zijn, mogen we niet repareren, en vice versa, Tmobile zegt, de reperateur zegt dat het niet onder garantie valt, dus repareren ze niet. Alleen als ik een brief van een APR zou krijgen die dan weer verklaard dat het een fabricage fout is, willen ze repareren maar niet als de scheurtjes voelbaar zijn.......
Snap je het nog? Nu het mooiste, als je dus een scheurtje in je toestel hebt, waarvan het al heel erg discutabel is om dat buiten garantie te verklaren, en het ding stopt er vervolgens helemaal mee door een aantoonbare hardware fout, heb je pech, er wordt niet onder garantie gerepareerd. Oftwel, ze ontkennen je je wettelijke garantie!
uur met tmobile aan de telefoon gehangen, maar ze zijn onvermurwbaar...Ik heb ge-eist dat ik door een hogere pief teruggebeld zou worden, doen ze niet. Ik heb nu wel voor elkaar dat ze er nog eens naar kijken.....
Wordt vervolgd, desnoods met een advocaat, ik laat me niet piepelen door Tmobile en de reperateur.
Heb hem 2 keer laten opsturen en kreeg steeds te horen dat het gebruikerskrasjes waren. Apple zelf ook gebeld maar die zeggen dat dit echt via T-mobile moet gaan. Zelfs via Solid-Vision, die de reparaties uitvoeren lukt het niet. Daar hebben ze weer smoezen als de witte iphones met haarscheurtjes vervangen we, maar de zwarte iphones hebben dit probleem niet dus geen vervanging.
De dame bij T-mobile was trouwens zo slim om te vermelden dat de haarscheurtjes niet op de plastic casing voorkomen, alleen kleine scheurtjes op het glas
Maarja, als de reparatiedienst hem met een kulsmoes niet aanneemt, wordt het lastig.
En inderdaad, ik laat me niet piepelen en zal een reparatie/nieuwe krijgen!!
Zelf kan je deze waarschijnlijk niet verwijderen.Maar is dit dus onder garantie wel te laten verwijderen?
En hoe lang zit je dan zonder iPhone?
Ik kon hoog of laag springen, consumentenrecht of niet, daar had hij verder geen boodschap aan, ik had wel meer stampij kunnen gaan maken maar had niet het idee dat het wat zou uithalen.
Weinig hoop dat het iets zou uithalen, toch ook maar het klachtenformulier op de website van T-Mobile ingevuld en ze haarfijn uitgelegd wat mijn rechten zijn (consumentenrecht) en hun plichten zijn als leverancier (leveren van een deugdelijk product). Vervolgens ben ik na een paar dagen teruggebeld en kon ik via de afdeling aftersales een refurbished toestel krijgen of ik kon de mijne voor reparatie opsturen.
Ik heb voor omruilen gekozen en een paar dagen later kwam een koerier langs om mijn toestel om te ruilen voor een refurbished exemplaar. Dus wellicht dat het klachtenformulier op de site van t-mobile voor andere ook de oplossing is.
Mijn witte iPhone 3G heeft last van het bekende probleem van haarscheurtjes in de behuizing. De eerste ontstond al na een paar weken en een iets grotere is recentelijk ontstaan. Voor de duidelijkheid, het toestel is nooit gevallen, De scheurtjes zijn zoals bij zo vele spontaan ontstaan.Maandag ben ik de T-Mobile shop in Den Haag (bij Den Haag HS) langsgeweest en daar vertellen ze doodleuk dat omdat je de scheurtjes met je vinger kan voelen Apple er niks aan doet en ik dus niet geholpen kan worden en pech heb.Ik heb de medeweker in de winkel ook duidelijk proberen te maken dat ik het toestel niet bij Apple gekocht heb maar bij T-Mobile, met jullie heb ik een koopovereenkomst gesloten en heb ik recht op een deugdelijk product, als consument heb ik zelf niets met Apple (de fabrikant) te maken, dat is een interne aangelegenheid tussen T-Mobile en Apple. Volgens de wet heb ik recht op een product van goede kwaliteit. In de wet staat dat een product deugdelijk moet zijn. Is het product niet goed? Dan heb ik recht op een gratis reparatie, of een nieuw product. In dit geval is hier dus duidelijk sprake van een ondeugdelijk product en eis ik van T-Mobile gratis reparatie van mijn iPhone, of een nieuwe iPhone.
Maandag ben ik de T-Mobile shop in Den Haag (bij Den Haag HS) langsgeweest en daar vertellen ze doodleuk dat omdat je de scheurtjes met je vinger kan voelen Apple er niks aan doet en ik dus niet geholpen kan worden en pech heb.
Ik heb de medeweker in de winkel ook duidelijk proberen te maken dat ik het toestel niet bij Apple gekocht heb maar bij T-Mobile, met jullie heb ik een koopovereenkomst gesloten en heb ik recht op een deugdelijk product, als consument heb ik zelf niets met Apple (de fabrikant) te maken, dat is een interne aangelegenheid tussen T-Mobile en Apple.
Volgens de wet heb ik recht op een product van goede kwaliteit. In de wet staat dat een product deugdelijk moet zijn. Is het product niet goed? Dan heb ik recht op een gratis reparatie, of een nieuw product. In dit geval is hier dus duidelijk sprake van een ondeugdelijk product en eis ik van T-Mobile gratis reparatie van mijn iPhone, of een nieuwe iPhone.
Hartelijk dankJe vraag of klacht is doorgestuurd aan één van onze medewerkers. T-Mobile zal bij een vraag binnen 7 kalenderdagen of bij een klacht binnen 30 kalenderdagen contact met je opnemen of een reactie sturen.
Met vriendelijke groeten,
T-Mobile Klantenservice
Ik ben benieuwd hoe het voor je afloopt.
Hun klantenservice is een ramp. Ze sturen je van kastjenaar muur, van stoethaspel naar liegbeest, van belovernaar afpoeieraar en intussen mag je zelf alles oplappen.(Heb sinds deze week pas mijn ouwe nummer werkend).
Overigens denk ik dat je het beste persoonlijk enormestennis kan gaan maken in de winkel zelf, desnoods meteen goed ingestudeerd dreigement dat je de winkel nietverlaat voordat je krijgt waar je recht op hebt.Confronteer ze met hun eigen inconsequente handelen,toon aan dat ze niet één lijn trekken en zelfs regelmatigniet-wettelijk bezig zijn. Vraag dus naar de hoogste baas,want die types laten de lagere medewerkers 't vuile werkopknappen (heb ik ook vaak aan de telefoon gemerkt).
Hun klantenservice is een bolwerk van paniekvoetbal, waar je soms boft en soms bot vangt. En dat hoort niet.Laat ze zweten, knijp ze, want ze zullen moeten werkenvoor het behoud van deze exclusieve deal !!
Kortom: veel sterkte.
Verder hoop ik dat T-Mobile NL z.s.m. deze deal verliest.Hun netwerk vertoont namelijk ook flinke scheuren...
Wij bedanken u voor uw e-mailbericht en geven hierop graag de volgende reactie.
U geeft aan dat uw iPhone haarscheurtjes vertoont en dat er stof onder het beeldscherm zit. Volgens de medewerkers van T-Mobile die u gesproken heeft vallen deze defecten niet onder de garantie. Wij hebben uw e-mailbericht doorgestuurd naar de afdeling Geschreven Klachten. Een medewerker van deze afdeling neemt contact met u op om met u de mogelijkheden te bespreken. Houdt u rekening met een verwerkingstijd van maximaal twee weken.
Wij vertrouwen erop u van voldoende informatie te hebben voorzien.
Met vriendelijke groet,T-Mobile Klantenservice BV
Oftewel, ook het stof achter het scherm is nu ook ineens geen garantie meer. Terwijl ze dat eerst wel hadden toegezegd.....Krijgt een staartje.............
Vara's Kassa is er mee bezig. Ze vragen iedereen met scheurende iPhones te mailen naar kassa@vara.nl.
Doen!