Hallo,
Ik heb een vraag mbt visual voicemail.
Mijn abonnement is omgezet naar een iphone abonnement, tevens heb ik visual voicemail geconfigureerd.
Dan ga ik er gemakshalve vanuit dat ik geen rare dingen meer hoef te doen om visual voicemail aan de praat te krijgen.
Het gekke is nu echter dat wanneer iemand mij belt deze wordt gevraagd om een mobiel nummer in te voeren, gemakshalve gaan we er maar vanuit dat het mijn nummer moet zijn. Dit is natuurlijk al heel bijzonder dat wanneer je iemand belt je ook nog zijn/haar 06 moet invoeren.
Voer je echter mijn 06 in dan wordt er doodleuk verteld dat het nummer niet bestaat.
Ik heb ook 1202 gebeld waar aangegeven wordt mijn abonnement daadwerkelijk een i-150 is.
Ook wordt dit aangegeven op mijn t-mobile.
Moet ik nog meer handelingen doen?
Hebben meer mensen dit gehad en een passende oplossing gevonden?
De helpdesk is helaas gesloten dus die kunnen mij ook geen duidelijkheid verschaffen.