@Paul & Shmoo
Wat je zegt klopt inderdaad, en dat is juist het vervelende. Die 'o zo slimme marketeers' verpesten het eigenlijk voor ons studenten. Gelukkig kan je al een heel eind komen door gewoon te vragen, en dat is meestal ook het verschil. Een markeer zou niet zo veel moeite doen (waarschijnlijk... ). En als hij een groot bereik wilt, dan koopt hij wel een advertorial (als hij 'goed' is).
Het klopt ook dat ik een nieuw lid ben, maar dat betekend niet dat ik MF niet ken.
Mijn enquête is ook niet specifiek gericht op Apple, maar juist op tablets algemeen. Gelukkig heeft Apple een grote voet in de tablet markt
.
Ik vul zelf ook af en toe enquêtes in en heb daar eigenlijk nooit de resultaten van gezien. Daarom wil ik het anders doen en het juist wel publiceren. (Klinkt voorbeeldig he? Hopelijk stel ik jullie niet teleur.)
Maar voordat ik het kan publiceren, heb ik eerst genoeg afnemers nodig
.
Bedankt voor jullie replies!
Lennard Breevaart