Ik denk dat je Outlook 2016 bedoeld, onderdeel van het Office 2016 pakket van Microsoft welke in Q2 van 2015 uitkomt.
Ik zelf werk sinds een jaar of 4 met een Mac.
Daarvoor heb ik mezelf een hoop ingelezen in de "materie".
Voor mijn werk ben ik nog dagelijks met Windows bezig (servers) en werk dus eigenlijk nog met alle 2.
Vanaf dag 1 heb ik Office 2011 gebruikt op mijn Mac en eigenlijk nooit spijt van gehad.
Het werkt naar mijn mening goed. Het is niet zo snel en "snappy" als Office 2010 of 2013 op een Windows PC maar het voldoet aan mijn wensen.
Ook Outlook 2011 werkt prima in mijn zakelijke omgeving.
Handtekeningen, agenda uitnodigingen, formatting van emails, alles gaat "zoals het hoort".
Wij maken overigens nog gebruik van een Exchange 2007 server.
Sinds vorige week heb ik een nieuwe Mac Book (13" Retina) welke ik ook direct uitgevoerd heb met Office 2011.
Ik wilde de preview versie van Office 2016 installeren maar helaas werkt deze niet samen met Exchange 2007.
Mijn setup, die voor mij uitstekend werkt:
Outlook 2011 --> zakelijke email, agenda, contacten, reminders
Apple Mail --> prive mail
Apple Calendar --> prive calendar
Apple Contacts --> prive contacten