Vraag over de Stocard-app
29 januari 2024 - 13:38   
geplaatst door: jennes
Hallo, ik heb de app Stocard op mijn iPhone 12 en vroeger stond er in die app een zoekfunctie namelijk vanaf het midden van het scherm naar beneden swipen en je zag de zoekfunctie om zo op een vlugge manier je klantenkaart tevoorschijn te halen. Nu is die zoekfunctie er niet meer en moet ik dus door mijn kaarten scrollen om die ene klantenkaart te vinden..

Mijn dochter heeft een iPhone 14 aangeschaft en ik heb alles van haar oude iPhone 8 overgezet naar de nieuwe 14. Ik stel nu vast dat Stocard bij haar WEL een zoekfunctie heeft...... Ik heb Stocard op mijn iPhone verwijderd en opnieuw gedownload uit de App Store maar de zoekfunctie ontbreekt nog steeds op Stocard.

Hoe zou het komen dat dit bij haar wel aanwezig is en bij mij niet meer????Bedankt om mee te denken!!!
Vraag over de Stocard-app
29 januari 2024 - 13:59    reactie #1
geplaatst door: davidem
Hier stocard met een iPhone 13, zonder zoekfunctie... En ook geen idee hoe deze aan te kunnen zetten. Moet er wel bij zeggen dat ik maar een kaart of 10 heb  :wink:

update: ik zie wel een optie om automatisch de juiste kaart te selecteren op basis van je lokatie. Maar da's iets anders dan zelf zoeken  :smile:
 Macceraar sinds System 6 
Vraag over de Stocard-app
29 januari 2024 - 14:24    reactie #2
geplaatst door: jennes
Bedankt en een kaart selecteren op basis van je locatie werkt ook niet want wanneer ik in een winkel ben zie ik gewoon nog steeds een deel van mijn kaarten maar niet specifiek deze die ik zou moeten zien. Alhoewel mijn locatie is aangevinkt........
Vraag over de Stocard-app
29 januari 2024 - 15:30    reactie #3
geplaatst door: nnsa
Bijzonder: bij mij staat de zoek functie gewoon boven in.

IMG_4740.jpegVraag over de Stocard-app
Vraag over de Stocard-app
29 januari 2024 - 15:36    reactie #4
geplaatst door: iSan
12 mini hier, geen zoekbalk. Heel raar! :withstupid:
Ook ik heb alle instellingen nagelopen.

Je kunt voorlopig maar volgorde van de kaarten anders instellen, van A naar Z of meest recent gebruikt. En misschien mailen naar helpdesk van de app-bouwer?
Vraag over de Stocard-app
29 januari 2024 - 15:43    reactie #5
geplaatst door: nnsa
12 mini hier, geen zoekbalk. Heel raar! :withstupid:
Heb je wel de laatste versie geïnstalleerd ?
Vraag over de Stocard-app
29 januari 2024 - 16:01    reactie #6
geplaatst door: Wink10
13 mini, ook geen zoekbalk. Versie 10.24.0, geen account.
Vraag over de Stocard-app
29 januari 2024 - 16:10    reactie #7
geplaatst door: iSan
Heb je wel de laatste versie geïnstalleerd ?
Zo laatst mogelijk als het maar kan! Ik vind het ook maar vreemd. WhatsApp heeft het wel, dus het is niet zo dat het per iPhone model verschilt of zo.
Vraag over de Stocard-app
29 januari 2024 - 16:32    reactie #8
geplaatst door: jennes
Er zijn dus nog iPhone gebruikers met dit euvel...... Ook bij mij de laatste versie.
Heb al mail gestuurd naar helpdesk enkele dagen geleden maar nog geen reactie.......
Vraag over de Stocard-app
29 januari 2024 - 17:00    reactie #9
geplaatst door: nnsa
Is het niet een kwestie van het Stocard scherm iets naar beneden trekken om het zoekveld te laten verschijnen.

Misschien is er een relatie met het hebben van een account ?
Vraag over de Stocard-app
29 januari 2024 - 17:28    reactie #10
geplaatst door: JJmac
Ik moet op het + drukken voor het zoeken.
Ik gebruik maar 30% van m'n Mac, Maar dat is 30% meer dan Windows
Vraag over de Stocard-app
29 januari 2024 - 17:30    reactie #11
geplaatst door: jennes
Vroeger was het swipen naar beneden vanaf het midden van mijn venster en de zoekfunctie verscheen. Nu niet meer. En die plusknop is om een nieuwe kaart in te geven.....
Vraag over de Stocard-app
29 januari 2024 - 17:55    reactie #12
geplaatst door: McHenri
Ik vind Fid Me handig.
Vraag over de Stocard-app
29 januari 2024 - 20:41    reactie #13
geplaatst door: nnsa
Alhoewel mijn locatie is aangevinkt........
Dit werkt alleen als Locatie op altijd staat.
Vraag over de Stocard-app
29 januari 2024 - 20:53    reactie #14
geplaatst door: jennes
Ik vind Fid Me handig.
Wanneer je een kaart wil toevoegen die niet in de kaarten staat dan kan je het kaartnummer ingeven maar is dat wel voldoende? Ik stel vast dat de barcode steeds dezelfde is wanneer je verschillende kaarten manueel ingeeft.....
Vraag over de Stocard-app
29 januari 2024 - 21:25    reactie #15
geplaatst door: nnsa
Ik heb wat tests gedaan en kom tot de conclusie dat het ontbreken van het zoekveld probleem, een stocard probleem is.

Zou te maken kunnen hebben met systeem. Op 17.3 heb ik geen zoekveld, op 16.x wel.

Ik zou het probleem bij Stocard neerleggen.
Bewerkt: 29 januari 2024 - 21:35 door nnsa
Vraag over de Stocard-app
29 januari 2024 - 22:01    reactie #16
geplaatst door: jennes
Bedankt nnsa, ik ga eens kijken welke versie mijn dochter heeft op haar iPhone. Misschien heeft zij nog 16 en dan zal het inderdaad bij Stocard liggen.