Office 365 op Mac
26 november 2017 - 22:43   
geplaatst door: Verhoeven Roger
Heb office geüpdatet naar office 365, en nu blijven in outlook al mijn verzonden mails zitten in het postvak uit. M.a.w. ik kan geen mails meer verzenden. Account instellingen zijn voor ingaande mail imap met poort 993 en voor uitgaande smpt met poort 587 SSL is voor beiden aangevinkt. Alles idem als voor mijn vorige office outlook 2011.
Wat is de reden en hoe kan ik dit verhelpen aub?  Instellingen veranderen? zo ja  hoe
Office 365 op Mac
26 november 2017 - 23:24    reactie #1
geplaatst door: HEXDIY
Ik ben een kluns met Microsoft, maar voor het werk moet ik het gebruiken.

Jouw mails verlopen wellicht via MS Exchange, daarom zou je de omweg via Outlook Web Access (OWA) in je vertrouwde browser eens kunnen proberen.

Al mijn werkmails verlopen uitstekend via OWA.

Beter advies heb ik nu niet, sorry!

PS: kan dit artikel soms helpen?

https://itservices.usc.edu/office365/emailclients/


(Bewerkt door HEXDIY om 23:31, 26-11-2017)

If it ain't broke, don't fix it! Recycle the planet, we're gonna need it! Think different, think twice, Apple!
M1 is a success! Please do not forget Mac OS.
Office 365 op Mac
27 november 2017 - 00:17    reactie #2
geplaatst door: HEXDIY
Probeer nog eens even Secure Socket Layer (SSL) op poort 995,
URL: smtp.office365.com

Bron:
https://portal.smartertools.com/kb/a2862/smtp-settings-for-outlook365-and-gmail.aspx

Succes!

(Bewerkt door HEXDIY om 0:21, 27-11-2017)

If it ain't broke, don't fix it! Recycle the planet, we're gonna need it! Think different, think twice, Apple!
M1 is a success! Please do not forget Mac OS.