Van de Helpdesk van DYMO ontvangen en het WERKT (de laatste optie: com.dymo.dls.webservice.plist
moest ik activeren). Een jaar frustratie is opgelost!
Zoals afgesproken stuur ik u hierbij de instructie op welke manier u webservice kan activeren.
1. Klik op het DYMO icoontje rechts bovenin uw scherm, ter hoogte van het wifi icoontje
2. Kies voor de optie "Diagnose"
3. Klik vervolgens op JA, wanneer u hier de optie voor krijgt
4. Indien dit positief is, kunt u vervolgens proberen om op postNL een zegel te printen
Indien er een foutmelding staat volgt u best onderstaande stapjes:
• Koppel als eerst de USB-kabel van de DYMO LabelWriter los van uw Mac
• Via de Sleutelhangertoegang (KeyChain) van macOS moet het oude DYMO certificaat verwijderd worden.
Sleutelhangertoegang vindt u terug via > Finder > Hulpprogramma's > Sleutelhangertoegang. Kies dan links in het scherm voor > Mijn Certificaten en verwijder hier het DYMO Certificaat.
Verwijder vervolgens ook de DYMO applicatie via > Finder > Apps
• Nadat deze verwijderd is, zult u het DYMO Label Software opnieuw via de volgende link nog eens kunnen downloaden
Indien u over macOS ouder dan Catalina beschikt:
https://download.dymo.com/dymo/Software/Mac/DLS8Setup.8.7.3.dmgIndien u over macOS Catalina of nieuwer beschikt:
https://download.dymo.com/dymo/Software/Mac/DLS8Setup.8.7.5.dmg Ter info:
De webservice op de mac is te vinden in:
/Library/Frameworks/DYMO/SDK
Als deze daar niet terug te vinden is ga dan naar:
Macintosh HD/Library/LaunchAgents/ open het bestand: com.dymo.dls.webservice.plist