geplaatst door: Glorfindel
Hallo,  ik had problemen met de contacten op onze iPhones en op MacbookPro: de MAC heeft een ander aantal contacten dan mijn iPhone en mijn vrouw heeft nog een verschillende versie .
Contacten app dus gestart op Mac en dan Time machine activeren.  Maar dan gaat het mis: ik krijg alleen een leeg blad te zien.  we synchroniseren alles via icloud
Doe ik nou iets fout ?  eerst een contact selecteren hielp niet.

Gelukkig zijn we niks kwijt ofzo maar hoe zit dat nu met Big Sur Time Machine en contacten?
Er zijn duidelijk 2 problemen, het verschillend aantal op verschillende toestellen ondanks icloud
en het restoren met Time Machine.
antw: Contacten herstellen met Time Machine werkt niet
26 januari 2021 - 00:13    reactie #1
geplaatst door: Flix
Vwb TM: vergeet het maar. Apple heeft TM sinds Catalina gesloopt. En het erge is dat ze het zelf niet eens benoemen.
antw: Contacten herstellen met Time Machine werkt niet
26 januari 2021 - 06:51    reactie #2
geplaatst door: Glorfindel
Nou leuk is dat, ik kom van Mojave en dan werkte dit nog.
“It just used to work”
Synchroniseren is wel opgelost door alles even af te melden van iCloud en weer aanmelden.